A A+ A++

Zapraszamy do świata MARKETING TALKS – cyklu wywiadów i podcastów, z liderami marketingu w Polsce, które publikujemy na łamach Mediarun.com.

Pragniemy zanurzyć Was w inspirującym świecie marketingu, a także przybliżyć cenne wskazówki i doświadczenia liderów tej dziedziny w Polsce. Tym razem naszym gościem jest Mariusz Borkowski, Dyrektor Marketingu POLFA.

Mariusz Borkowski to doświadczony specjalista, którego bogate doświadczenie w branży może stanowić prawdziwą inspirację. Jest on związany z branżą marketingową od ponad 18 lat. W tym czasie współpracował z wieloma renomowanymi firmami, takimi jak ADAMED, BIOTON i SANOFI AVENTIS. Obecnie jest Dyrektorem Marketingu w POLFA, a także wykładowcą na SGH i członkiem Rady PASMI. Nasz wywiad dostarczy informacji o kulisach jego kariery i największych wyzwaniach, z jakimi musiał się zmierzyć.



 

Zapytaliśmy Mariusza o osiągnięcia w dziedzinie marketingu, które cieszą go najbardziej. Jego odpowiedzi pozwoliły nam przyjrzeć się bliżej jego drodze zawodowej i dowiedzieć się, co przyczyniło się do osiągnięcia tak wysokiej pozycji w tej bardzo konkurencyjnej branży.

CMO POLFA podzielił się z nami swoją wiedzą na temat mierzenia skuteczności działań marketingowych w firmie i wskazał kluczowe wskaźniki, na których skupia się jego zespół. Poruszyliśmy również popularny ostatnio temat sztucznej inteligencji i tego, w jaki sposób wpływa ona na działania w obszarze marketingu.

Nie mogliśmy pominąć tematu najważniejszych trendów marketingowych w 2023 roku. Omówiliśmy także prognozy dotyczące rynku farmaceutycznego i medycznego oraz ich wpływ na strategię marketingową POLFY w przyszłości. Mariusz podkreślił znaczenie monitorowania trendów i prognoz, aby utrzymać konkurencyjność firmy na rynku.

Mariusz Borkowski w 2021 roku zdobył tytuł CMO of the Year w konkursie Dyrektor Marketingu Roku, który corocznie organizowany jest przez Mediarun.com. Zapytaliśmy, w jaki sposób nagroda ta wpłynęła na jego karierę zawodową oraz jak została odebrana wewnątrz firmy i w środowisku branżowym. Przypominamy, że kolejna edycja konkursu Dyrektor MarketinguRoku

już w listopadzie!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiłkarska LM. Aris Limassol potencjalnym rywalem Rakowa, gol Stępińskiego
Następny artykułНовини економіки 1 серпня: банк “Конкорд” ліквідують, програму “єОселя” розширили