Klienci chcieli się zregenerować, a w hotelu było wesele. Pomagamy im odzyskać pieniądze za nocleg – mówi Emilia Ekiert-Jurusik, prawniczka Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
Rozmowa z Emilią Ekiert-Jurusik, prawniczką Europejskiego Centrum Konsumenckiego, które pomaga klientom w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Norwegii oraz Islandii
Alicja Zboińska: Turystce z Łodzi młot udarowy zepsuł urlop na Teneryfie. Przy apartamencie trwała budowa innego obiektu. Można było tego uniknąć?
Emilia Ekiert Jurusik, prawniczka Europejskiego Centrum Konsumenckiego: To są dość trudne przypadki, w naszej ocenie hotel powinien poinformować o niedogodnościach z tym związanych.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS