A A+ A++

Pani Dorota musiała zapłacić prawie dwa razy drożej za bilet powrotny z Los Angeles do Warszawy, bo ten wcześniej zakupiony przepadł w systemie LOT. Teraz z prawnikami domaga się zwrotu kosztów.

Pan Grzegorz z małżonką zaplanowali w połowie maja podróż samolotem do Stanów Zjednoczonych. Kupili bilety na rejs LOT-em z Warszawy do Los Angeles oraz w kierunku powrotnym. Ale niedługo po dokonaniu transakcji okazało się, że żona – z przyczyn formalnych – nie może lecieć. Postanowili więc bilety żony zwrócić. Około miesiąca przed wylotem pan Grzegorz wypełnił stosowny formularz zwrotu na stronie przewoźnika.

Wakacje 2022. LOT anuluje bilet na samolot

– Wypełniłem, wysłałem, ale nie otrzymałem ani potwierdzenia odbioru maila, ani informacji zwrotnej, czy ktokolwiek przeczytał moją wiadomość i ów wniosek rozpatrzył. Nie wiedziałem, czy lot został anulowany czy nie – opowiada pan Grzegorz. – Zadzwoniłem na infolinię. Długo musiałem czekać, w końcu odebrała pani z call center  Powiedziała, że dokonałem zakupu biletów w taryfie bezzwrotnej, więc żadne pieniądze mi się nie należą. Mogę polecieć w pierwotnym terminie albo zmienić termin wylotu. Zrozumiałem, że zwrotu nie otrzymam.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezydent Ukrainy: Władimir Putin otworzył paszczę jak pyton i pomyślał, że jesteśmy króliczkiem
Następny artykułGdzie jest burza. Pogoda pogorszyła się na dużym obszarze kraju