Pani Dorota musiała zapłacić prawie dwa razy drożej za bilet powrotny z Los Angeles do Warszawy, bo ten wcześniej zakupiony przepadł w systemie LOT. Teraz z prawnikami domaga się zwrotu kosztów.
Pan Grzegorz z małżonką zaplanowali w połowie maja podróż samolotem do Stanów Zjednoczonych. Kupili bilety na rejs LOT-em z Warszawy do Los Angeles oraz w kierunku powrotnym. Ale niedługo po dokonaniu transakcji okazało się, że żona – z przyczyn formalnych – nie może lecieć. Postanowili więc bilety żony zwrócić. Około miesiąca przed wylotem pan Grzegorz wypełnił stosowny formularz zwrotu na stronie przewoźnika.
Wakacje 2022. LOT anuluje bilet na samolot
– Wypełniłem, wysłałem, ale nie otrzymałem ani potwierdzenia odbioru maila, ani informacji zwrotnej, czy ktokolwiek przeczytał moją wiadomość i ów wniosek rozpatrzył. Nie wiedziałem, czy lot został anulowany czy nie – opowiada pan Grzegorz. – Zadzwoniłem na infolinię. Długo musiałem czekać, w końcu odebrała pani z call center Powiedziała, że dokonałem zakupu biletów w taryfie bezzwrotnej, więc żadne pieniądze mi się nie należą. Mogę polecieć w pierwotnym terminie albo zmienić termin wylotu. Zrozumiałem, że zwrotu nie otrzymam.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS