Polskie studio Zakazane, wsparte przez wydawcę Lies of P, pracuje nad mrocznym RPG w klimacie westernu. Ta nietypowa gra obiecuje dorosłą fabułę pełną trudnych wyborów i lokalnych tajemnic.
W skrócie:
- Warszawskie studio Zakazane tworzy grę RPG – detektywistyczną opowieść w stylu noir na Dzikim Zachodzie. Będzie to gra jednoosobowa, w której każdy wybór gracza ma wpływ na przyszłość miasteczka.
- Projekt wsparł koreański wydawca Neowiz, znany z sukcesu Lies of P. Tytuł jeszcze nie ma oficjalnej nazwy, ale zaprezentowane screeny wskazują na unikalny styl wizualny.
- Gra jest dedykowana dojrzałym odbiorcom, poszukującym głębszych doświadczeń. Debiut zapowiadany jest jako przełomowy i ma szansę na światowy sukces.
Warszawskie studio Zakazane – debiutująca firma na polskiej scenie gier – właśnie zdobyło mocnego partnera wydawniczego. Neowiz, koreański gigant i wydawca hitowego Lies of P, będzie wspierać debiutancki projekt tego młodego zespołu. Gra, która łączy w sobie klimat noir i Dzikiego Zachodu, opowie dojrzałą historię, nastawioną na trudne wybory moralne i tajemnice. Co ciekawe, gra nie ma jeszcze oficjalnej nazwy, ale już wzbudza duże zainteresowanie dzięki swojemu unikalnemu stylowi i atmosferze.
Tytuł studia Zakazane ma być singleplayerową grą RPG, w której gracz wciela się w nowo mianowanego szeryfa, próbującego opanować chaos panujący w małym, pozornie spokojnym miasteczku na Dzikim Zachodzie. Gra stawia na detektywistyczne śledztwo, rozbudowany świat i możliwość decydowania o losach mieszkańców. Jak wyjaśnia zespół Zakazane, “przyszłość całej społeczności zależy od twoich wyborów oraz twojej definicji sprawiedliwości”.
Niezwykły klimat noir zmieszany z westernem to rzadkość na rynku gier, a polskie studio stawia na unikalny styl artystyczny, który można podziwiać na pierwszych screenach. To produkcja przeznaczona dla dojrzałych odbiorców – twórcy zapowiadają, że ich celem jest pozostawienie gracza z poczuciem zachwytu, a zarazem refleksji nad trudnymi wyborami. Studio Zakazane założono w 2022 roku, a jego twórcy od początku chcieli tworzyć projekty pełne “nieskrępowanej tożsamości”.
Jak przekazali przedstawiciele Zakazanego, pierwsza gra studia ma wyrażać ambicję do tworzenia gier o unikalnym charakterze i złożonej fabule. W rozmowach z Neowiz, które początkowo odbywały się wokół prototypu gry, koreański wydawca szybko dostrzegł … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS