W skali kraju najchętniej do centrów handlowych ruszyli mieszkańcy Górnego Śląska i Małopolski – tam ruch był na poziomie 80 proc. zeszłorocznego. Najgorzej było na Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie – 68 proc. tego, co w 2019 roku. W pozostałych regionach odwiedzalność centrów handlowych wynosiła 70-74 proc. tego ruchu, który miał miejsce w zeszłoroczną ostatnią sobotę listopada.
Dzięki zmianom w zachowaniu konsumentów obserwowanych już po pierwszym lockdownie inna dynamika ruchu nie przekłada się tak mocno na spadek przychodów. – W Kazar Group zanotowaliśmy 50-proc. spadek wejść do sklepów, ale konwersja (skłonność do zakupu klienta, który już wszedł do sklepu – red.) była o 50 proc. wyższa. W rezultacie osiągnęliśmy ok. 65-70 proc. obrotów roku ubi … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS