A A+ A++

Jak wynika z najnowszej edycji raportu Monitor
Promocji ARC Rynek i Opinia obecnie obniżkę ceny za atrakcyjną uważa 69 proc.
badanych co jest nadal najpopularniejszym kryterium, ale pięć lat temu
odpowiedziało tak 82 proc.

Również z 82 proc., do 48 proc. od 2016 r. spadła
liczba wskazań dla akcji większa ilość produktów za tę samą cenę.

Wzrost zanotowały jedynie dwa rodzaje akcji
promocyjnych – loterie, które za atrakcyjne uważa 31 proc., badanych, a przed
pięciu laty co piąty badany. Z kolei za ciekawy uważa zwrot pieniędzy za zakup,
jeśli klient nie widzi efektów już 11 proc., a było 54 proc.

ARC Rynek i Opinia podaje, że zainteresowanie
promocjami wśród polskich konsumentów jest wciąż wysokie, chociaż w ciągu
ostatnich dwunastu miesięcy nieznacznie zmalało.

W porównaniu z rokiem poprzednim istotnie zwiększył
się na przykład odsetek konsumentów robiących pod wpływem promocji zakupy na
zapas – o 7 pkt. proc. (z 41 proc. w 2020 r. do 48 proc. w 2021 r.).
Jednocześnie konsumenci rzadziej kupowali produkty, o promocji których
dowiadywali się w miejscu zakupu. Taki produkt kupiło w tym roku 29 proc.,
podczas gdy rok temu 35 proc.

Badani rza … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBABICE. Kierowca stracił panowanie nad pojazdem
Następny artykułNowy motyw muzyczny z Battlefield 2042 podzielił fanów. Świetny czy straszny?