A A+ A++

W tym kontekście muszą dziwić inne dane, wcześniej opublikowane przez GUS – wynikało z nich, że zaledwie 67,2 proc. małych firm posiada stronę internetową (Raport “Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwach w 2021 roku”). Dlaczego pozostali rezygnują z obecności w sieci, skoro tam właśnie na co dzień buszują ich potencjalni klienci?

Jak widać Cię w wyszukiwarce

Oczywiście nie jest tak, że firmy bez własnej strony nie istnieją w internecie. Często mają profile w social mediach i tam prezentują swoją ofertę, kontaktują się z klientami, sprzedają. Wielu wydaje się to szybsze i prostsze w obsłudze, do tego jest darmowe.

W social mediach trzeba być, ale nie można traktować ich jako fundamentu firmowej obecności w internecie. Platformy społecznościowe mają swoje regulaminy i to one decydują, w jaki sposób możemy tam działać. Tym samym, naruszenie zasad, może skutkować nawet utratą konta.

Rezygnacja z posiadania strony na rzecz profilu oznacza jeszcze jedno: utrudniamy klientom dotarcie do nas poprzez wyszukiwarki internetowe. A to właśnie od nich wielu konsumentów rozpoczyna poszukiwanie produktów i usług.

Przeczytaj również: Jak szybko założyć st … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDKF „Fantom” zaprasza na film
Następny artykułZapraszamy do wzięcia udziału w III Konkursie “Moja smart wieś – Wizje i Inicjatywy”