W tym kontekście muszą dziwić inne dane, wcześniej opublikowane przez GUS – wynikało z nich, że zaledwie 67,2 proc. małych firm posiada stronę internetową (Raport “Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwach w 2021 roku”). Dlaczego pozostali rezygnują z obecności w sieci, skoro tam właśnie na co dzień buszują ich potencjalni klienci?
Jak widać Cię w wyszukiwarce
Oczywiście nie jest tak, że firmy bez własnej strony nie istnieją w internecie. Często mają profile w social mediach i tam prezentują swoją ofertę, kontaktują się z klientami, sprzedają. Wielu wydaje się to szybsze i prostsze w obsłudze, do tego jest darmowe.
W social mediach trzeba być, ale nie można traktować ich jako fundamentu firmowej obecności w internecie. Platformy społecznościowe mają swoje regulaminy i to one decydują, w jaki sposób możemy tam działać. Tym samym, naruszenie zasad, może skutkować nawet utratą konta.
Rezygnacja z posiadania strony na rzecz profilu oznacza jeszcze jedno: utrudniamy klientom dotarcie do nas poprzez wyszukiwarki internetowe. A to właśnie od nich wielu konsumentów rozpoczyna poszukiwanie produktów i usług.
Przeczytaj również: Jak szybko założyć st … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS