A A+ A++

W opublikowanych danych PKO Research podaje, że Polacy odpowiedzieli na internetowe apele i odwracają się od firm, które zdecydowały się w Rosji pozostać.

– Dane o płatnościach kartami PKO Banku Polskiego pokazują, że sieci, które pozostały aktywne w Rosji, mają niższą dynamikę obrotów niż konkurencja” – podają analitycy z PKO Research. – Bojkot sieci handlowych, które nie wycofały się z Rosji, to więcej niż tylko hasła w mediach społecznościowych – dodali.

Ze szczegółowych danych wynika, że w poszczególnych tygodniach obroty w polskich sklepach sieci, która w Rosji pozostała potrafiły spadać nawet kilkanaście procent w stosunku do końca stycznia. W tym … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOświęcim. W hołdzie Polakom ratującym Żydów w czasie II wojny światowej
Następny artykułUczniowie II LO w Wieluniu będą uczyć się dziennikarstwa w lokalnych mediach [ZDJĘCIA]