A A+ A++

Według nowego badania, pokolenie Z ma ukryty nałóg, który znajduje się w ich telefonach i szybko pochłania wszelkie oszczędności, jakie mogą mieć w dzisiejszej inflacyjnej gospodarce.

W nowym badaniu firmy Qualtrics aż 33 proc. osób z pokolenia Z i milenialsów przyznaje, że jest uzależniona od zakupów. Źródłem tego uzależnienia jest w dużej mierze Internet, a 69 proc. młodego pokolenia obwinia media społecznościowe za swoje złe nawyki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułModesta Próchnicka – nasza wychowawczyni
Następny artykułGodzina dla Ziemi WWF 2024