Już dosłownie za momencik wejdziemy w rok 2023 (właściwie z perspektywy pisania tego newsa dzielą nas od tego zaledwie godziny). Jeszcze jednak przynajmniej przez jakiś czas będziemy żyć tym, z czym mieliśmy do czynienia w 2022. I tak będzie choćby ze sprzedażą gier czy innych popularnością – to przecież dobra pora na podsumowania.
I tak jest za sprawą choćby magazynu Famitsu, który udostępnił wyniki sprzedaży gier wideo z Japonii w minionym tygodniu. Na pierwszym miejscu oczywiście dalej zasiada najnowsze Pokemon Scarlet/Violet, a wartym odnotowania jest fakt, że sprzedaż w samym Kraju Kwitnącej Wiśni przekroczyła już 4 miliony egzemplarzy. Pierwsza dziesiątka prezentuje się następująco:
Sprzedaż gier w Japonii (19.12 – 25.12)
- [NS] Pokemon Scarlet / Violet – 375 665 (w sumie: 4 338 931)
- [NS] Splatoon 3 – 121 173 (w sumie: 3 687 814)
- [NS] Nintendo Switch Sports – 44 465 (w sumie: 887 722)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 41 887 (w sumie: 5 014 375)
- [NS] Minecraft – 37 935 (w sumie: 2 960 006)
- [NS] Mario + Rabbids Sparks of Hope – 25 727 (w sumie: 71 900)
- [NS] Dragon Quest Treasures – 23 097 (w sumie: 198 403)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 22 148 (w sumie: 5 065 191)
- [NS] Mario Party Superstars – 22 001 (w sumie: 1 114 132)
- [NS] Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! – 20 426 (w sumie: 2 782 933)
Jak więc widzicie, nie ma mowy o zaskoczeniach. Niewątpliwą ciekawostką jest natomiast fakt, iż wszystkie dziesięć pierwszych miejsc zajmują produkcje na Nintendo Switch. Zawsze była to oczywiście większość, ale w ostatnich tygodniach pojawiał się przynajmniej jeden reprezentant PlayStation. Doskonale widać jednak, kto rządzi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS