A A+ A++

W przyszłym roku firmy turystyczne powinny szczególnie zwrócić uwagę na pokolenie T. Chodzi o ludzi młodych, szczególnie mocno zainteresowanych podróżami – uważa organizacja brytyjskich touroperatorów i agentów turystycznych, ABTA.

Pokolenie T – skrót pochodzi od angielskiego określenia Generation Travel – to ludzie w wieku 18-24 lata, którzy szczególnie cenią sobie możliwość podróżowania. W rzeczywistości nie jest to grupa zidentyfikowana przez socjologów, ale określona tak przez brytyjską organizację branżową ABTA. O tym, że w przyszłym roku trzeba na nią szczególnie zwracać uwagę, jej przedstawiciele mówili w czasie konferencji poświęconej trendom w turystyce….

Więcej: https://turystyka.rp.pl/biura-podrozy/art39530831-pojawilo-sie-pokolenie-t-branza-turystyczna-nie-moze-go-zlekcewazyc

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInternetowi złodzieje nie próżnują. Na oszustwa nabierają się również młodzi ludzie
Następny artykułŚwiąteczny kiermasz w ORLENIE. Jak co roku, było mnóstwo rękodzieł [FILM, ZDJĘCIA]