A A+ A++

Burmistrz Miasta Hrubieszowa Marta Majewska w 2019 r. zainicjowała kampanię wizerunkową, której celem było budowanie i umocnienie wśród dzieci i młodzieży poczucia lokalnej tożsamości oraz uświadomienie, że stąd pochodzą i tutaj zawsze mogą wrócić.

W ramach kampanii prowadzone były działania skierowane zarówno do najmłodszych hrubieszowian i ich rodziców, jak również do tych, którzy w 2019 r. przekroczyli próg pełnoletności.

 

 

#HrubieszówJestemStąd

 

#HrubieszówJestemStąd

 

#HrubieszówJestemStąd

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGoogle zignorował starania twórców. Dashlane Password Manager zniknął z Chrome Web Store
Następny artykułEra Supermenów trwa. Do lekarza biegną, gdy mają “awarię”. Ten błąd to wciąż domena mężczyzn