A A+ A++

​Za nami burzliwy rok, który z pewnością przyniósł więcej złego niż dobrego. Czy także w branży gier wideo? Czas na podsumowanie minionych 12 miesięcy!

Poniżej zestawienie najważniejszych wydarzeń growych 2020 roku, jak również zjawisk, które w naszej opinii zasłużyły na wyróżnienie.

1. Branża odporna na pandemię

Podczas gdy większość branż na całym świecie dostaje w kość, gry wideo jakby nic sobie z tego nie robiły. Według raportu Newzoo 2020, globalna wartość tego rynku wyniosła w 2020 roku 174,9 miliarda dolarów. Stanowi to wzrost aż o 19,6% w porównaniu do 2019. 37,4 miliarda dolarów z powyższej kwoty należy do rynku pecetowego (z tego 3,2 miliarda do gier przeglądarkowych), a 52,2 miliarda – do części … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW 2020 wielu chrześcijan przeszło drogę krzyżową ubóstwa, wykluczenia i dyskryminacji
Następny artykułLegia pożegnała piłkarza, który zagrał dla niej niemal 100 meczów