Podkarpackie. Pół miliona klientów PGE Obrót korzysta już z eFaktury
10.02.2020r. 15:42
Spółka promuje to rozwiązanie, wskazując nie tylko na komfort i wygodę, a także na ekologię.
Zdaniem wiceprezesa zarządu PGE Obrót Zenona Wajdy, coraz więcej klientów chce wygodnie i sprawnie realizować formalności, jednocześnie wzrasta też świadomość ekologiczna. “Proponując naszym klientom eFakturę łączymy ich oczekiwania ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i troską o środowisko” – dodał.
W 2019 roku na elektroniczną formę rozliczeń zdecydowało się przejść prawie 200 tys. klientów PGE. Są to nie tylko klienci indywidualni, ale także firmy, samorządy oraz instytucje. Tylko w pierwszym miesiącu 2020 r. w PGE Obrót przybyło 20 tysięcy dodatkowych eFaktur.
PGE Obrót wspólnie z Lasami Państwowymi prowadzi również akcję informacyjną zwracającą uwagę na ochronę środowiska oraz gospodarkę leśną, zachęcając do wyboru elektronicznej formy rozliczeń i świadomego ograniczania zużycia papieru. W związku z tym, każda decyzja przejścia na eFakturę jest potwierdzana specjalnym certyfikatem przesyłanym do klientów drogą elektroniczną.
Wiceprezes Wajda przypomniał, że również w samej firmie podjęto szereg działań proekologicznych. “Zmniejszyliśmy do minimum drukowanie materiałów, a centrala w Rzeszowie oraz nasze oddziały spełniają kryteria standardu ekologicznego Green Office, potwierdzonego przyznanym spółce certyfikatem” – zaznaczył.
PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS