Zapowiedź wprowadzenia podatku obciążającego działające w Polsce media spotkała się z ostrym sprzeciwem środowiska dziennikarskiego. I nie tylko jego. „Jest to po prostu haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę, a także polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport oraz media” – tak brzmi fragment list otwartego ws. podatku reklamowego do polskich władz
Jego sygnatariusze – najważniejsze podmioty mediowe w Polsce, takie jak TVN, Polsat, Agora czy RASP (wydawca polskiego „Forbesa”) – podkreślają, że nowa danina spowoduje m.in. ograniczenie możliwości finansowania jakościowych treści, pogłębienie nierównego traktowania podmiotów działających na rynku medialnym i fawory … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS