Klienci detaliczni (indywidualni), w tym osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, a także mikrofirmy, oraz MŚP, zachowały swoje środki w całości. Wyjątkiem od tej zasady są nieskapitalizowane, czyli naliczone ale jeszcze niezaksięgowane na koncie odsetki od kwot przekraczających limit gwarancji BFG. Do nowej instytucji przenoszone są także kredyty. Obsługa klientów PBS, ze względu na techniczne wymogi związane z przeniesieniem działalności do Banku Nowego BFG S.A., została czasowo zawieszona do 20.01.2020 włącznie.
Od dzisiaj klienci banku są obsługiwani jak do tej pory. Klienci mają dostęp do swoich oszczędności przez wszystkie kanały: bankowość internetową i aplikację mobilną. Klienci mogą korzystać z kart i bankomatów banku.
W nowej instytucji Bankowy Fundusz Gwarancyjny gwarantuje oszczędności klientów banku na niezmienionych zasadach, tj. do równowartości 100 tys. euro, w złotych.
Zdjęcie od Czytelnika.
Klienci PBS bez dostępu do pieniędzy
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS