A A+ A++
Poczta Polska uruchomiła e-sklep. Klienci kupią wszystko co najpotrzebniejsze - od termoforów po pluszaki i... płyny do mycia nagrobków
/ Poczta Polska

 Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy pod
adresem sklep.poczta-polska.pl. W ofercie sklepu znajduje się kilka
tysięcy produktów z różnych kategorii, podała Poczta.

“Dotychczas
Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i
sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość
zamawiania prenumeraty prasy przez internet. W nowym sklepie prócz
unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić
także inne artykuły cieszące się zainteresowaniem klientów Poczty
Polskiej.

Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z
kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i
gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i czytelnym opisem, które
ułatwią podjęcie decyzji o zakupie” – czytamy w komunikacie.

 Za
zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, Blikiem lub za
pomocą Google Pay i Apple Pay
. Strona, zgodnie ze standardami rynkowymi,
szyfrowana jest certyfikatem SSL, podano także.

“Nowe systemy i
rozwiązania magazynowe przyśpieszą wysyłkę zamówienia. Zgodnie z
dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod
adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu
zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex
Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy
innego urządzenia mobilnego” – czytamy dalej.

Poczta Polska


Nowy sklep
internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych
wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka
uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie, przypomniano.

Czy to o to chodzilo, gdy zapowiadano, że Poczta Polska ma zostać przekształcona w dochodową firmę logistyczno-cyfrową?

“Aktualnie Poczta jest niedostosowana do potrzeb rynkowych klientów
oraz do sprostania konkurencji. Konieczne jest zatem przeprowadzenie
szeregu działań w perspektywie krótkoterminowej (zapewnienie płynności,
identyfikacja i eliminacja niegospodarności, zwiększenie efektywności
wykorzystywanych zasobów), jak i długoterminowej (transformacja z
nierentownej firmy listowej na dochodową firmę logistyczno-cyfrową)” –
napisał MAP.

 

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułElon Musk ujawnia żądania cenzury UE. Miał potajemnie ograniczać treści
Następny artykułCmentarz Parleta – regał na znicze