Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy pod
adresem sklep.poczta-polska.pl. W ofercie sklepu znajduje się kilka
tysięcy produktów z różnych kategorii, podała Poczta.
“Dotychczas
Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i
sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość
zamawiania prenumeraty prasy przez internet. W nowym sklepie prócz
unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić
także inne artykuły cieszące się zainteresowaniem klientów Poczty
Polskiej.
Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z
kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i
gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i czytelnym opisem, które
ułatwią podjęcie decyzji o zakupie” – czytamy w komunikacie.
Za
zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, Blikiem lub za
pomocą Google Pay i Apple Pay. Strona, zgodnie ze standardami rynkowymi,
szyfrowana jest certyfikatem SSL, podano także.
“Nowe systemy i
rozwiązania magazynowe przyśpieszą wysyłkę zamówienia. Zgodnie z
dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod
adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu
zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex
Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy
innego urządzenia mobilnego” – czytamy dalej.
Nowy sklep
internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych
wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka
uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie, przypomniano.
Czy to o to chodzilo, gdy zapowiadano, że Poczta Polska ma zostać przekształcona w dochodową firmę logistyczno-cyfrową?
“Aktualnie Poczta jest niedostosowana do potrzeb rynkowych klientów
oraz do sprostania konkurencji. Konieczne jest zatem przeprowadzenie
szeregu działań w perspektywie krótkoterminowej (zapewnienie płynności,
identyfikacja i eliminacja niegospodarności, zwiększenie efektywności
wykorzystywanych zasobów), jak i długoterminowej (transformacja z
nierentownej firmy listowej na dochodową firmę logistyczno-cyfrową)” –
napisał MAP.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS