Marketing ewoluował ogromnie przez ostatnie lata, a nadal zbyt wielu z nas tkwi w starym sposobie myślenia. Marketerzy skupiają przede wszystkim uwagę na technologiach, które wspierają sprzedaż, zaangażowanie i zasięg działań. Większość dzisiejszych agencji przejdzie bezpośrednio do kanałów, na których powinieneś się skupić lub danych, które powinieneś zbierać i analizować. To ważne elementy działań marketingowych online, jednak bez znajomości związku siły marki ze sprzedażą, trudno dzisiaj o poważny sukces rynkowy. Trzeba poświęcić więcej czasu na doświadczenia marki, której konsument doświadcza, bo to one dzisiaj budują wizerunek firmy i wpływają zasadniczo na sprzedaż.
Reklama to za…
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS