A A+ A++

Microsoft opublikował właśnie interesujące oświadczenie dotyczące wspólnej pracy, jaką Amerykanie będą podejmować ze swoją konkurencją z Japonii. Xbox, PlayStation i Nintendo chcą wspólnymi siłami zadbać o graczy:

„Wierzymy, że gaming jest przeznaczony dla wszystkich ludzi w każdym wieku, w tym dla naszych najmłodszych i najbardziej wrażliwych graczy. Technologia umożliwia korzystanie z atrakcyjnych rozrywek, a my chcemy mieć pewność, że te doświadczenia – zwłaszcza gdy wiążą się z interakcją z innymi – są pozytywne i pełne szacunku. Wszyscy gracze zasługują na fantastyczne wrażenia z gier w otoczeniu, w którym szacunek i bezpieczeństwo są ze sobą powiązane.”

Liderzy branży zamierzają działać wspólnie, by zadbać o trzy podstawy, dzięki którym wszyscy gracze będą mogli czuć się bezpiecznie na serwerach:

  • Zapobieganie: Umożliwić graczom i rodzicom zrozumienie i kontrolę doświadczeń z gry.
  • Partnerstwo: Zobowiązujemy się do współpracy z branżą, organami nadzoru, organami ścigania i naszymi społecznościami w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników.
  • Odpowiedzialność: Jesteśmy odpowiedzialni za uczynienie naszych platform tak bezpiecznymi jak to tylko możliwe dla wszystkich graczy.

PlayStation, Xbox i Nintendo doskonale zdają sobie sprawę, że w Sieci można spotkać różne osoby, więc chcą razem działać, by zaoferować graczom rozgrywkę na oczekiwanym, najwyższym poziomie, gdzie wszyscy klienci będą mogli czuć się bezpiecznie.

To właśnie z tego powodu korporacje będą między innymi „inwestować w technologię, które pomogą udaremnić niewłaściwe zachowania”, ale firmy chcą także promować bezpieczną rozgrywkę i zachęcać do korzystania z narzędzi do zgłaszania złych graczy.

Korporacje chcą działać razem, bo zdają sobie sprawę, że tylko w taki sposób można pomóc:

„Partnerstwo to oznacza nasze zobowiązanie do współpracy w celu poprawy bezpieczeństwa graczy i zapewnienia, że gra pozostaje naprawdę dla wszystkich. Chociaż branża gier wideo ma długą historię podejmowania działań mających na celu ochronę graczy, zwłaszcza dzieci, zdajemy sobie sprawę, że żadna firma ani branża nie rozwiąże tych problemów samodzielnie.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł7 medali Mistrzostw Województwa dla uczniów I LO w Szubinie
Następny artykuł5 pożądanych funkcjonalności dobrej platformy e-commerce