Szef PlayStation jest przekonany, że w ciągu ostatnich lat biblioteka gier Sony zyskała wiele różnorodnych tytułów.
Ekipy PlayStation Studios mierzą się obecnie z rozmaitymi wyzwaniami. W ostatnich tygodniach byliśmy świadkami drastycznej wpadki Firewalk Studios, które aż po 8 latach prac nad Concord musiało przyznać się do porażki. W piątek serwery sieciowego FPS-a zostały zamknięte, a graczom były zwracane pieniądze za zakup. Jednocześnie tego samego dnia Team Asobi świętowało premierę Astro Bota – to jedna z najlepiej ocenianych nowości tego roku.
Właśnie z tej okazji szef PlayStation, Hermen Hulst, był gościem ostatniego podcastu PlayStation, w trakcie którego, wspólnie z pracownikami Team Asobi, opowiadał o znakomitym przyjęciu gry o Astro Bocie i zespole, który odpowiadał za ten przyjemny projekt.
Hermen Hulst w wywiadzie podkreślił, że platformy PlayStation mogą obecnie pochwalić się znacznie większą społecznością niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też dla producenta PS5 jest „niezwykle ważne” tworzenie gier z różnych gatunków. Deweloperzy nie powinni także zapominać o segmencie propozycji przeznaczonych dla rodzin.
PlayStation ma większą społeczność niż kiedykolwiek wcześniej i myślę, że nasze portfolio świetnych gier jest teraz bardziej zróżnicowane. Ale wraz z premierą Astro, myślę, że robimy to, co PlayStation uczyniło wspaniałym przez lata… To celebrowanie radości i wieloletniej współpracy.
Przedstawiciel Sony, który od kilku miesięcy stoi na czele PlayStation wspólnie z Hideakim Nishino, analizuje debiuty studiów PlayStation z nieco innej perspektywy – z czym zdecydowanie się zgodził. Podczas podcastu jednak nie wspomniał nawet słowem o Concord.
Premiery gier są niezwykle ważne i są różne dla każdego zespołu. W mojej nowej roli jako CEO Studio Business Group w SIE, patrzę nieco bardziej na biznesowy aspekt debiutów gier.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS