Jeśli nie możecie zalogować się na PlayStation Network lub nie potraficie pobrać gry z PlayStation Store, to nie musicie regulować odbiorników i resetować routerów. Sony potwierdza, że mierzy się z niedogodnościami, które wpływają na klientów między innymi PS5 i PS4.
Pierwsi gracze około 30 minut temu zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do PlayStation Network i w konsekwencji Sony potwierdziło problemy.
Aktualnie producent PS5 informacje, że „niektóre usługi” są niedostępne. Gracze nie mogą zarządzać kontami, kupować pozycji z PlayStation Store, a niektórzy mogą odczuwać problemy podczas rozgrywki i korzystania z funkcji społecznościowych.
Sytuacja jest dotkliwa, ponieważ z samego rana na konsolach PlayStation i PC zadebiutował Stray i według informacji – gracze nie mogą pobrać produkcji, która obecnie jest dostępna wyłącznie w cyfrowej dystrybucji. Jeśli jednak mieliście ustawione ściąganie wcześniej, to powinniście bez problemu móc włączyć pozycję.
Warto zwrócić uwagę, że w ostatnim czasie serwery Sony działały bez większych problemów, ale przynajmniej aktualnie pojawiają się niedogodności, przez które gracze nie mogą cieszyć się wszystkimi funkcjami PS5 i PS4.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS