Sony przyznało, że nie dysponuje wystarczająco dużą bazą własnych marek odnosząc się tym m.in. do gier ekskluzywnych PlayStation. Warto wspomnieć, że gracze krytykują japońską firmę za te braki.
W wywiadzie dla Financial Times dyrektor finansowy Sony, Hiroki Totoki, powiedział, że firma musi w przyszłości położyć większy nacisk na tworzenie własnych franczyz, przy czym odniósł się także do gier dostępnych na PlayStation. “Niezależnie od tego, czy chodzi o gry, filmy, czy anime, nie mamy tak dużej własności intelektualnej jak dawniej i brakuje nam tej bazy i to jest dla nas problem”. Hotoki dodał w wywiadzie, że Sony “lepiej radzi sobie ze znajdowaniem globalnych odbiorców dla treści, które stały się już popularne na ich rodzimym rynku”.
Dyrektor finansowy Sony, Hiroki Totoki uważa, że Sony ma za mało własnych marek. Odniósł się przy tym także do gier.
Sony mimo wszystko ma jakieś popularne marki gier zarezerwowane dla PlayStation i ewentualnie PC. Wystarczy przytoczyć tu The Last of Us, God of War, Horizon czy Uncharted, aczkolwiek ten ostatni od lat pozostaje nieaktywny i nie wiadomo czy wróci.
Korporacja ma też kilka innych zakurzonych serii np. Bloodborne, Killzone, SOCOM, Resistance. I gdyby chciała albo miała konkretny plan, to byłaby w stanie w każdej chwili je przywrócić do życia.
Jednak Sony zapewne chodzi również o kompletnie nowe marki. Kto wie co tam siedzi w głowach deweloperów związanych z PlayStation Studios, być może doczekamy się zapowiedzi jakichś nowych gier ekskluzywnych, których dotychczas na PlayStation nie było?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS