A A+ A++

W ostatnich latach trendy w zakupach uległy dużym zmianom. W poszukiwaniu korzystnej dla siebie oferty coraz więcej klientów korzysta bowiem z zakupów w sieci, dokonując płatności online za zakupione towary lub usługi. Duża konkurencja w internecie pozwala bowiem na uzyskanie korzystniejszych cen. Takie rozliczenia internetowe mają wiele zalet, nie tylko związanych z wygodą rozliczenia dla kupujących, ale i również dla samych sprzedawców.

Dlaczego warto wdrożyć płatności internetowe w firmie?

Podstawową zaletą płatności internetowych dla sprzedawcy jest to, że złożone przez klienta zamówienie może być opłacone już w ciągu kilku minut od rozpoczęcia transakcji. Takie przelewy, w których wykorzystywana jest karta płatnicza lub internetowa wtyczka w przeglądarce, łącząca się z kontem bankowym, są jednocześnie wygodne dla klientów, którzy nie muszą się martwić o wpisywanie wszystkich danych niezbędnych do zakończenia transakcji. Oszczędzają oni przez to czas. Szybkie płatności internetowe wpływają jednocześnie korzystnie na wizerunek naszej firmy. Widzimy bowiem środki zaksięgowane na swoim koncie internetowym i możemy niemal od ręki rozpocząć wysyłkę towaru lub realizację usługi. Pozwala to na zebranie dużej liczby pozytywnych opinii ze strony klientów w kwestii sprawności obsługi. Automatyczne księgowanie środków i informacja o zakończeniu płatności sprawia, że nie musimy przeglądać całej historii rachunku bankowego, by znaleźć dowód wpłaty od klienta. Status danej transakcji znajdziemy w odpowiedniej zakładce panelu rozliczeniowego. Klient może także postawić na płatność przy odbiorze. Wówczas po przekazaniu towaru przez kuriera i odebraniu gotówki, wpłaca on po powrocie środki na wyznaczony przez nas rachunek bankowy. Odpowiednia informacja na temat rozliczenia zostaje jednocześnie wysłana do naszego profilu internetowego. Korzystając z płatności internetowych, możemy liczyć na to, że pieniądze po ich przetworzeniu przez bank znajdą się na koncie już w następny dzień roboczy. To spore udogodnienie, ponieważ zwiększona zostaje w ten sposób płynność finansowa naszej firmy.

Płatności internetowe – jak je wdrożyć w firmie?

Płatności internetowe to obecnie jeden z kluczowych aspektów działalności gospodarczej, stąd też warto skorzystać z pomocy profesjonalistów w tej dziedzinie. Na polskim rynku działa wielu agentów rozliczeniowych oferujących kompleksowe wdrożenie e-płatności. Wśród nich wyróżnia się m.in. eService, który ma 20 lat doświadczenia we wdrażaniu i rozliczaniu transakcji bezgotówkowych sklepów internetowych. Używając bramki płatniczej udostępnionej przez eService, klient naszego e-sklepu skorzysta z wielu dopasowanych do jego potrzeb form płatności. Wśród nich znajdują się płatności kartą VISA, Mastercard, BLIK-iem, Apple Pay, Google Pay, Pay Palem oraz e-przelewami do ponad 200 banków. Pozwala to na bezpieczne i szybkie opłacenie złożonego przez klientów zamówienia, bez względu na to, jakie preferuje on formy rozliczenia się.

Artykuł sponsorowany
materiały nadesłane

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Obrzydliwy fake news”. Dworczyk: Państwowe spółki nie sprowadzają węgla z Rosji
Następny artykułWTA w Miami: Kiedy jest mecz Iga Świątek – Jessica Pegula? O której godzinie?