Przynajmniej tak uważa IKEA, która umieściła w Internecie swój nowy, ekologiczny spot o nazwie „Szczęście sprzyja oszczędnym”. Za projekt odpowiada agencja kreatywna Mother London, a za reżyserię Tom Kuntz. Nowa reklama ma na celu zmianę koncepcji na bycie „oszczędnym”, podkreślając korzyści wynikające ze zrównoważonej egzystencji, ponieważ służy ludziom i planecie.
Spot rozpoczyna się ujęciem na planetoidę lecącą z ogromną prędkością w kierunku Ziemi. Chwilę później okazuje się, że jest to góra najróżniejszych śmieci, które zostały wyprodukowane przez ludzkość. Chociaż wydaje się, że nie możemy uniknąć globalnego kataklizmu, jak najbardziej można jemu zaradzić, stając się bardziej… oszczędnym.
Gdy nie będziemy kupowali rzeczy, których tak naprawdę nie potrzebujemy i będziemy robili użytek z już posiadanych, to możemy uratować świat przed zagładą, jaką sami sobie zgotujemy. Kupowanie z głową, segregacja śmieci i ich recykling, ostatecznie spowodowały rozpad planetoidy. Na filmie możemy zobaczyć, że na Ziemię spadła tylko jedna butelka po słodkim napoju gazowanym, która natychmiast znalazła się w pojemniku na odpady plastikowe.
Umieściła ją tam mała dziewczynka, która ma świadomość, że jej decyzje mają ogromny wpływ na planetę, środowisko naturalne i przyszłość ludzkości. IKEA pragnie, by jej klienci również kierowali się w życiu taką ideą. „Nasza firma zaprojektowała wsz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS