Na stronie internetowej banku PKO BP pojawił się nowy komunikat dotyczący zmian w interfejsie bankowości internetowej i mobilnej. Serwis iPKO przejdzie zmianę UI, dzięki czemu niektóre funkcje mają być wygodniejsze w obsłudze.
Dane kontaktowe czy osobiste zapisane w profilu bankowym powinny być zawsze aktualne. Jeśli utracimy dostęp do skrzynki mailowej lub zmienimy numer telefonu, kontakt z bankiem może być utrudniony, a niektóre funkcje niedostępne. To samo tyczy się ważności dowodu osobistego lub paszportu, którym weryfikujemy swoje dane.
Jeśli dowód osobisty o danym numerze utraci ważność, to bank nie będzie w stanie udzielić nam np. kredytu finansowego. Aktualnie iPKO odświeża swoje narzędzia, aby uaktualnienie danych było możliwe w prostszy sposób. Aby tego dokonać, należy przejść do Ustawień w serwisie iPKO. Widok strony dopasuje się teraz do ekranu komputera, smartfonu i tabletu.
Pierwsze odświeżone ustawienia w iPKO umożliwiają łatwiejszą zmianę:
- Dokumentu tożsamości – dowodu osobistego lub paszportu
- Numeru telefonu
- Adresu e-mail
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS