A A+ A++

Jak zapewniają sieci, szykowane są zmiany i nowości. Klienci obu marek będą mogli składać zamówienia pod jednym, ogólnopolskim numerem telefonu. W najbliższym czasie pojawi się też nowa, wspólna strona internetowa do składania zamówień online i lepsza aplikacja mobilna

Nowa sieć podwoi liczbę lokali. Ma to skutkować skróceniem czasu dostawy. Wzbogacone ma zostać także menu.

“Mamy ambitne plany rozwoju! Chcemy zapewnić Wam jeszcze lepszy dostęp do najnowocześniejszych technologii, chcemy być bliżej Was” – deklarują sieci.

Odmrożenie gastronomii. Minister zasugerowała datę. “W ubiegłym roku zaczęło się w maju”

Na razie żadne szczegóły nie zostały ujawnione. Nadchodzące nowości mają być jednak wkrótce sukcesywnie ogłaszane.

2020 rok był trudny dla gastronomii, choć statystyki są zaskakujące. Z powodu lockdownu wiele miejsc musiało zostać zamkniętych, a wiele biznesów nastawiło się na zamawianie jedzenia z dowozem przez internet.

Jak mówi gazecie Tomasz Starzyk, rzecznik Bisnode Polska, w 2020 r. Polacy zdecydowali się na zawieszenie blisko 10 proc. działających w branży firm. Zbankrutowało i zostało wykreślonych 341 firm, w zawieszeniu nadal pozostaje 4,8 tys., a na rynek powróciło w 2020 r. tylko 1,5 tys.

– Nawet jeśli statystyka pokazuje obecnie co innego, nie sądzę, by w 2021 r. klienci mogli korzystać z szerszej oferty gastronomicznej i większej liczby lokali niż przed pandemią – ocenia z kolei Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWkrótce otrzymasz decyzję o wysokości podatku od nieruchomości. Podpisujemy się tylko własnymi długopisami
Następny artykułCzy trzeba rejestrować crossa? Ministerstwo odpowiada na interpelację