“Pisklę”
Oba filmy dotykają tematów presji społecznej wywieranej na dziewczętach, obsesji na punkcie doskonałości, niepewności własnego ciała, toksycznych relacji matek z córkami. Debiut Hanny Bergholm nie jest jednak dramatem młodzieżowym, jak film Alli Haapasalo, lecz surrealistycznym horrorem.
Zaczyna się niewinnie, od widoku pastelowych tapet, ikeowskich wnętrz i skoordynowanych kolorystycznie strojów rodziny jak z obrazka. Elegancka matka (Sophia Heikkilä) z przyklejonym uśmiechem filmuje siebie, swego pasywnego męża (Jani Volanen) oraz dwójkę ułożonych dzieci – małego Matiasa (Oiva Ollila) i dwunastoletnią Tinję (Siiri Solalinna). Wszystko to n … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS