A A+ A++
  • W wakacje wymalowano we Wrocławiu trzy nowe buspasy: na Podwalu, Grabiszyńskiej i Krakowskiej
  • W ocenie radnych PiS buspas na Grabiszyńskiej budzi największe zastrzeżenia, dlatego powinien zostać zlikwidowany
  • Przedstawiciele magistratu już przed miesiącem podkreślali, że na zmianach na Grabiszyńskiej dziennie korzysta 43 tys. pasażerów

Buspas na ul. Grabiszyńskiej na odcinku od placu Srebrnego do FAT-u został wydzielony w lipcu. Poruszają się po nim autobusy, tramwaje, ale też karetki, taksówki i samochody elektryczne. Na takim rozwiązaniu stracili kierowcy, którzy zamiast dwóch, mają teraz do dyspozycji tylko po jednym pasie w obu kierunkach.

Trzy nowe buspasy

W wakacje buspasy wymalowano także na Podwalu oraz ul. Krakowskiej, a na początku września miasto rozpoczęło kampanię społeczną promującą nowe buspasy. – Jeżeli chcemy lepszej jakości życia, szybszego i sprawniejszego poruszania się po mieście, to musimy postawić na transport zbiorowy, na rowery oraz na przestrzeń dla pieszych – mówił prezydent Wrocła … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Wielkopolsce znaleziono olbrzymiego prawdziwka
Następny artykuł“Możemy uznać, że wyrok jest w 100 proc. korzystny dla polskich frankowiczów”. TSUE o kredytach