A A+ A++

Dwie ze wspomnianych lokalizacji będą gościć weekendy ze sprintem. Chodzi naturalnie o zawody w USA i Brazylii, które charakteryzują się bardzo podobną specyfiką toru – długie proste przeplatane wieloma zakrętami. Z tego powodu Pirelli dostarczy tam mieszanki ze środkowej gamy (C2, C3, C4).

Pewna roszada dotknie meksykańskiej rywalizacji, podczas której kierowcy będą mieć do czynienia z najmiększą gamą (C3, C4, C5). Oprócz niej pojawi się jednak prototypowa opona na sezon 2024 (C4), jaka będzie testowana w trakcie piątkowych treningów. Podobna sytuacja dotyczyła wolnych sesji w Japonii, lecz tam kierowcy sprawdzali testowe mieszanki C2.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSłupno stanie się bezpieczniejsze. Otwarto nowy Posterunek Policji [FILM, ZDJĘCIA]
Następny artykułKoniec z kempingowymi wakacjami? Upadła holenderska firma działająca m.in. w Polsce