Na pewno niszą przestaje być elektryczny dostawczak w formie Volkswagena Craftera. Co się będzie działo w tym segmencie?
Crafter zostanie zmodernizowany. Wymagają tego nowe przepisy unijnego cyberbezpieczeństwa. Pojawią się w nim również inne nowości jak np. brak klasycznego hamulca ręcznego, który zostanie zastąpiony elektromechanicznym. Ta mała zmiana dużo wniesie. Brak ręcznego pomiędzy fotelami otworzy powierzchnię, a przy okazji zabudów, w szczególności przy kamperach otworzy nowe opcje wykorzystania tej wolnej powierzchni. Jednak w pełni elektrycznego Craftera nie będzie w perspektywie trzech lat.
Który z modeli będzie koniem pociągowym w 2024 roku?
Zdecydowanie zostaje nim model, którego sprzedaje się najwięcej, auto z segmentu C/D. Chociaż my w tym segmencie I tak mamy dużo do zrobienia. Chcemy m.in. w tym roku wrócić z Crafterem na rynek zabudów. Mało kto wie, że jesteśmy liderem na rynku w produkcji ambulansów, bo większość z nich budowane są właśnie na Crafterze.
Elektromobilność nie nabrała takiego rozpędu na jaki liczyły firmy motoryzacyjne. Czy jesteście zadowoleni ze sprzedaży ID.Buzza na polskim rynku i czy liczyliście może na lepszy wynik?
Patrząc na możliwości rynkowe to tak, jestem zadowolony. Oczywiście, że chciałbym sprz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS