A A+ A++

Cała misja ekosystemu jest szczegółowo opisana w globalnym manifeście https://pin-up.global/vision-mission/. W skład zespołu profesjonalistów wchodzą informatycy, konsultanci, twórcy treści rozrywkowych oraz specjaliści SEO. Każdy członek zespołu nieustannie wnosi swoją wiedzę, doświadczenie i rozwija się zawodowo wraz z ekosystemem.

Działania ekosystemów

PIN-UP Global to unikalny ekosystem niezależnych firm aktywnie zaangażowanych w cykl życia różnych produktów rozrywkowych. Ekosystem podzielony jest na obszary w zależności od ich profilu. Każdy kierunek może obejmować jedną lub więcej firm, które współdziałają ze sobą poprzez konkurencję i współpracę. Wszystkie firmy w ekosystemie traktują priorytetowo innowacyjne technologie i innowacyjne rozwiązania w celu ulepszania i rozszerzania swoich produktów i usług.

Segmenty ekosystemu Pin-Up Global

W sumie ekosystem ma 7 segmentów odpowiedzialnych za rozwój reklamy, wsparcie, obsługę klienta i sprawy wewnętrzne. Ujawnimy pięć głównych obszarów ekosystemu:

  • PIN-UP.BUSINESS to ekosystemowy kierunek ukierunkowany na outsourcing i wysokiej jakości realizację procesów biznesowych. Firmy z tego segmentu mają solidne doświadczenie w outsourcingu i architekturze procesów biznesowych – od planowania strategicznego, doskonalenia operacji, zasobów ludzkich, rekrutacji, po kwestie prawne, finansowe i administracyjne.

  • PIN-UP.TECH – kierunki związane z rozwojem oprogramowania i specjalizuje się w technologiach informatycznych. Kierunek tworzy produkty wysokiej jakości, a także zapewnia firmom ekosystemu wsparcie infrastrukturalne.

  • PIN-UP.CARE – segment koncentruje się na współpracy z organizacjami non-profit, które deklarują zasady społecznej odpowiedzialności w zakresie praw człowieka, stosunków pracy, ochrony środowiska oraz działalności charytatywnej.

  • PIN-UP.TRAFFIC to grupa spółek w ramach ekosystemu dostarczającego produkty i usługi klientom na rynku międzynarodowym o wysokiej jakości, rentownym ruchu.

  • PIN-UP.CRM to grupa firm zaangażowanych w dostarczanie wysokiej jakości usług i marketingu wszystkim klientom Pin-Up Global.

Wszystkie te segmenty są ze sobą ściśle powiązane. Firmom ekosystemowym udaje się łączyć wysiłki i dążenia do wspólnego celu poprzez wzajemne zaufanie i szacunek dla niezależności. To pozwala nam się rozwijać i osiągać wyższy poziom obsługi i jakości produktu PIN-UP.

Czego spodziewać się po PIN-UP Global w 2023 roku?

Szefowa PIN-UP Global, Marina Ilyina, obiecuje, że w 2023 roku platforma zostanie całkowicie zmodernizowana pod potrzeby klientów. Pojawi się wiele nowych produktów i unikalnych rozwiązań, które zainteresują operatorów i użytkowników.

Oczekuje się rozszerzenia geograficznego partnerów i klientów. Geografia partnerstwa będzie się rozszerzać poprzez otwieranie nowych oddziałów w nowych krajach. Popularyzacja kryptowalut odgrywa ważną rolę w zwiększeniu liczby klientów. Bezpieczeństwo i anonimowość przeprowadzania transakcji finansowych w kryptowalutach może zainteresować nawet tych graczy, którzy mieszkają w jurysdykcjach, w których hazard jest zabroniony.

Nad poziomem bezpieczeństwa transakcji pracują specjaliści. Wraz z tradycyjnymi metodami zastosowane zostaną nowe podejścia, aby w jak największym stopniu wyeliminować oszustwa.

tekst płatny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDo 24 września można oddawać głosy. Jak obecnie wygląda frekwencja w głosowaniu na projekty do BO?
Następny artykułNa tę decyzję Ministerstwa Zdrowia pacjentki zmagające się z rakiem piersi czekały od lat