A A+ A++

Podróż samolotem to dla wielu duże i przerażające przeżycie. W końcu przebywanie tysiące kilometrów nad ziemią w zamkniętej i zatłoczonej przestrzeni może być nieco przytłaczające. Niektórzy pasażerowie nie potrafią poradzić sobie z emocjami, czasami reagując w nieprzewidywalny sposób. Tak też najprawdopodobniej stało się i tym razem. 

Zobacz wideo
Dlaczego samoloty się spóźniają? To nie zawsze wina pogody

Samolot przekierowany na inne lotnisko 

Do incydentu doszło w środę, 22 lutego podczas lotu z Jacksonville na Florydzie na lotnisko im. Ronalda Reagana w Waszyngtonie. Jednak pasażerów samolotu czekał jeszcze jeden, nieprzewidziany wcześniej przystanek. Jak poinformował na Twitterze Pete Buttigieg, sekretarz transportu Stanów Zjednoczonych, lot został przekierowany do portu lotniczego Raleigh-Durham w Karolinie Północnej. 

Pilot musiał wykonać awaryjne lądowanie. Zatrzymał się na… ciężarówce

Linia lotnicza American Airlines wyjaśniła w oświadczeniu, że do międzylądowania doszło “z powodu obaw związanych z bezpieczeństwem dotyczących niesfornego klienta”. CNN dowiedziało się, że chodziło o kobietę, która miała atak paniki na pokładzie samolotu, w wyniku czego próbowała wedrzeć się do kabiny pilotów. Po wylądowaniu w Karolinie Północnej funkcjonariusze weszli na pokład i zatrzymali pasażerkę. Po wszystkim załoga otrzymała pozwolenie na kontynuowanie lotu do Waszyngtonu. 

Podziękowania dla wszystkich, którzy pomogli zapewnić bezpieczny przylot. Jak zawsze, bezpieczeństwo jest naszą główną troską i naszym najwyższym priorytetem

– napisał Pete Buttigieg. 

Dodatkowe zabezpieczenia w samolotach?

Teraz dochodzenie w sprawie niesfornej pasażerki prowadzi Federalna Administracja Lotnictwa. Organ nadzoru lotniczego ujawnił na Twitterze, że pracuje nad regulacją, która wymagałaby, żeby kokpity w samolotach miały dodatkowe zabezpieczenia. 

Samoloty Lufthansy skrywają sekretne funkcje.Siedzenia w samolocie mają ukryte funkcje. Nie znajdziesz ich w tanich liniach

W zeszłym roku poczyniliśmy postępy w przepisach, aby nowe samoloty miały drugą barierę w kabinie pilotów po tym, jak przepis utknął w martwym punkcie za czasów poprzedniej administracji. Pracujemy szybko nad wydaniem ostatecznej zasady

– poinformowała Federalna Administracja Lotnictwa. 

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInflacja dotrze na cmentarz?
Następny artykułTikTok trafi do samochodów