A A+ A++
Starostwo Powiatowe w Pile wprowadziło nową usługę ułatwiającą kontakt z klientem.
Każdy mieszkaniec korzystający z usług Urzędu może być poinformowany o postępie procedowanej sprawy za pomocą wiadomości SMS. Informację może wysłać pracownik, który ją prowadzi.
Powiadamianie SMS-owe ma usprawnić i przyspieszyć komunikację z klientem Urzędu, a co za tym idzie skrócić czas załatwiania urzędowych spraw.   
– Urzędnik może wysłać SMS z informacją, by na przykład mieszkaniec dostarczył brakujące dokumenty lub poinformuje go o innych okolicznościach, które mogą przyspieszyć załatwienie sprawy. To szybsze i tańsze rozwiązania, niż wysyłanie pisemnego zawiadomienia pocztą  – tłumaczy Eligiusz Komarowski, starosta pilski.

SMS będzie można otrzymać o biegu każdej sprawy, czy to z wydziału geodezji, komunikacji, nieruchomości.
System jest narzędziem pomocniczym i nie zastępuje tradycyjnych form komunikacji, nie powoduje w żaden sposób pominięcia ustawowych etapów załatwiania sprawy.

RODO działa również w tym obszarze i aby skorzystać z nowej usługi konieczne jest podanie numeru telefonu oraz wyrażenie zgody na tę formę kontaktu. Zgodę można w dowolnym momencie wycofać.
Już niebawem zostanie udostępniona usługa, dzięki której będzie można elektronicznie udzielić zgodę lub ją wycofać.  

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy koronawirus dotarł do USA
Następny artykułPolicja Piła: Babciu, Dziadku – bądźcie bezpieczni na drodze!