Tematem spotkania będzie transgraniczny handel online, czyli cross border e-commerce – obecnie bardzo aktualny.
Swoją wiedzą jak skutecznie sprzedawać online na rynkach zagranicznych podzieli się ekspert Konrad Zach, który ma duże doświadczenie w zakresie pomocy firmom w budowaniu, optymalizowaniu i rozwijaniu internetowych kanałów sprzedaży B2C, B2B oraz marketplace. W programie m.in.: praktyczne case study, źródła inspiracji i przykłady popularnych platform marketplace z podziałem na rejony geograficzne i modele biznesowe.
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem.
Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
Partnerem wydarzenia w Pile jest Izba Gospodarcza Północnej Wielkopolski.
Zachęcamy do rejestracji! Udział jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenia poprzez stronę internetową, wystarczy kliknąć TUTAJ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS