Żabka często testuje innowacyjne pomysły na prowadzenie biznesu. Tym razem uruchomiła zupełnie nowy format sklepu – wyspę w galerii handlowej. Będzie tam można m.in. kupić kawę czy hot dogi.
W Galerii Pestka w Poznaniu sieć debiutuje ze swoim nowym konceptem. Wyspa ma 12 mkw. i uzupełnia ofertę gastronomiczną galerii. “Jesteśmy tam, gdzie nasi klienci” – chwali się sieć.
Prace nad konceptem trwały kilka miesięcy. Po przeprowadzeniu wielu
rozmów udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze
intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy
się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb. Przeprowadziliśmy także
analizę rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa
ten sektor i jakie są jego perspektywy.
Zajął się tym zupełnie nowy dział ekspansji Żabki – informuje sieć.
Wyspy handlowe są wykorzystywane przez przedsiębiorców do sprzedaży drobnych produktów bądź prowadzenia punktów usługowych. Najczęściej można na nich spotkać kosmetyki, biżuterię czy drobne punty spożywcze i upominki.
W ciągu najbliższych miesięcy powstaną kolejne wyspy Żabki w trzech dużych miastach.
Sieć prowadzi już ponad 9 tys. tradycyjnych placówek handlowych oraz 50 bezobsługowych Żabek Nano. W planach jest uruchomienie modelu Drive – ma
się on pojawić najpierw w Piasecznie, potem w Zduńskiej Woli. Pod koniec ubiegłego roku
sieć uruchomiła pierwsze dwa punkty przy autostradzie (przy tzw. MOP-ach). Sieć planuje też ekspansję do szkół, szpitali oraz niektórych zakładów pracy.
KWS
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS