A A+ A++

Pamiętacie, że ktoś może zapamiętać Waszą markę, bloga czy charakter działalności właśnie w ten sposób. Czasem może się zdarzyć, że rozpoznawalność Waszej marki może sprowadzać się właśnie do tego, jednego odbicia, które zobaczy Wasz klient i zapamięta na dobre, pomimo Waszych innych usilnych działań marketingowych czy promocyjnych. To bardzo ekonomiczna forma, którą możecie wykorzystać w działaniach, które poczynicie na rzecz rozpoznawalności Waszej firmy.

Reklama i marketing dzięki pieczątce

Podobnym, choć przeważnie prostszym organizacyjnie pomysłem jest akcja z pieczątkami typu program lojalnościowy, który pomaga zbudować trwalsze relacje z klientami. Z takimi działaniami możemy spotkać się w kawiarniach, ale można ją zastosować zarówno w zakładzie fryzjerskim, jak i w sklepie odzieżowym np. niewielkim butiku. Przy każdym zakupie klient otrzymuje pieczątki lub znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej ich liczby, może liczyć na darmową usługę (np. 10 strzyżenie gratis), rabat lub upominek.

Liczy się pomysłowość i odwaga

Gdzie może znaleźć się odbicie pieczątki, jako nośnika reklamowego? Może na kuponie rabatowym, na opakowaniu np. okazjonalnie, a może faksymile na obrazkach czy metce odzieży własnego autorstwa czy projektu. Nie ma złotej rady, liczy się Wasza kreatywności i chęci. Wasza pieczątka może być istotnym fajnym wsparciem wizerunku Waszej marki, zwłaszcza na początku, gdy nie dysponujecie wysokim budżetem na działania tego typu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPani Prezydent z wizytą u Państwa Sierleckich
Następny artykułSamochód prywatny pracownika do celów służbowych – czy zwrot kosztów jest opodatkowany PIT