Napisała scenariusz, znalazła producentów, a następnie wyreżyserowała. 35-letnia Zoe Kravitz nie boi się wyzwań. W młodym wieku znana była przede wszystkim jako córka słynnego muzyka Lenny’ego Kravitza i aktorki Lisy Bonet. Ale, gdy jako aktorka zaczęła odnosić sukcesy w Hollywood, to przynajmniej dla swojego i młodszego pokolenia stała się popularniejsza od rodziców.
Na ekranie Zoe Kravitz debiutowała w 2007 roku, gdy miała 19 lat. Zagrała wówczas w filmie “Odważna” u boku Jodie Foster. Później był “X-Men: Pierwsza klasa”, “Seria Niezgodna”, “Mad Max: Na drodze gniewu”, seria “Fantastyczne zwierzęta”, serial “Wielka kłamstwa”, hit HBO Max “Kimi” oraz kinowy megaprzebój “Batman”, w którym wcieliła się w Kobietę-Kota.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W 2020 roku powstał dziesięcioodcinkowy serial “High Fidelity” (zainspirowany filmem “Przeboje i podboje”), w którym nie tylko zagrała główną rolę, ale do którego napisała także scenariusz. Serial odniósł sukces i pozwolił aktorce realizować kolejne autorskie plany.
“Mrugnij dwa razy”
Reżyserskim debiutem Zoe Kravitz stała się kinowa produkcja “Mrugnij dwa razy”. Jej bohaterami są miliarder z branży technologicznej Slater King (Channing Tatum) oraz kelnerka Frida (Naomi Ackie), którą spotyka na gali zbiórki pieniędzy. King zaprasza Fridę, aby dołączyła do niego i jego przyjaciół na wymarzone wakacje na jego prywatnej wyspie, prawdziwym raju na ziemi. Dzikie noce przeplatają się z słonecznymi dniami. Wszyscy szaleją i świetnie się bawią. Jednak w pewnym momencie zaczynają dziać się dziwne rzeczy.
Dziennikarze w Stanach, którzy widzieli fragmenty filmu, mają problem z przypisaniem go do konkretnego gatunku: “To może być najbardziej odjechany film roku. Tatum przeszedł samego siebie. Początek to komediodramat, mocna satyra, w której bohaterami są ludzie bogaci, oderwani od rzeczywistości, zaabsorbowani własnymi sprawami. Później zaczną się pojawiać elementy kryminalne, a nawet thrillera” – napisał krytyk “Decidera”.
Czy film zainteresuje widzów? Na razie zainteresował ich jego zwiastun, który wyświetlany był w sieci już ponad 5 mln razy. Światowa premiera “Mrugnij dwa razy” zaplanowana została na 23 sierpnia.
W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” pochylamy się nad “Mocnym tematem” Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na “Nową konstelację” i jedziemy do Włoch z “Ripleyem”. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS