A A+ A++

Napisała scenariusz, znalazła producentów, a następnie wyreżyserowała. 35-letnia Zoe Kravitz nie boi się wyzwań. W młodym wieku znana była przede wszystkim jako córka słynnego muzyka Lenny’ego Kravitza i aktorki Lisy Bonet. Ale, gdy jako aktorka zaczęła odnosić sukcesy w Hollywood, to przynajmniej dla swojego i młodszego pokolenia stała się popularniejsza od rodziców.

Na ekranie Zoe Kravitz debiutowała w 2007 roku, gdy miała 19 lat. Zagrała wówczas w filmie “Odważna” u boku Jodie Foster. Później był “X-Men: Pierwsza klasa”, “Seria Niezgodna”, “Mad Max: Na drodze gniewu”, seria “Fantastyczne zwierzęta”, serial “Wielka kłamstwa”, hit HBO Max “Kimi” oraz kinowy megaprzebój “Batman”, w którym wcieliła się w Kobietę-Kota.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W 2020 roku powstał dziesięcioodcinkowy serial “High Fidelity” (zainspirowany filmem “Przeboje i podboje”), w którym nie tylko zagrała główną rolę, ale do którego napisała także scenariusz. Serial odniósł sukces i pozwolił aktorce realizować kolejne autorskie plany.

“Mrugnij dwa razy”

Reżyserskim debiutem Zoe Kravitz stała się kinowa produkcja “Mrugnij dwa razy”. Jej bohaterami są miliarder z branży technologicznej Slater King (Channing Tatum) oraz kelnerka Frida (Naomi Ackie), którą spotyka na gali zbiórki pieniędzy. King zaprasza Fridę, aby dołączyła do niego i jego przyjaciół na wymarzone wakacje na jego prywatnej wyspie, prawdziwym raju na ziemi. Dzikie noce przeplatają się z słonecznymi dniami. Wszyscy szaleją i świetnie się bawią. Jednak w pewnym momencie zaczynają dziać się dziwne rzeczy.

Dziennikarze w Stanach, którzy widzieli fragmenty filmu, mają problem z przypisaniem go do konkretnego gatunku: “To może być najbardziej odjechany film roku. Tatum przeszedł samego siebie. Początek to komediodramat, mocna satyra, w której bohaterami są ludzie bogaci, oderwani od rzeczywistości, zaabsorbowani własnymi sprawami. Później zaczną się pojawiać elementy kryminalne, a nawet thrillera” – napisał krytyk “Decidera”.

Czy film zainteresuje widzów? Na razie zainteresował ich jego zwiastun, który wyświetlany był w sieci już ponad 5 mln razy. Światowa premiera “Mrugnij dwa razy” zaplanowana została na 23 sierpnia.

W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” pochylamy się nad “Mocnym tematem” Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na “Nową konstelację” i jedziemy do Włoch z “Ripleyem”. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMamy dla Was podwójne bilety na 3-Majówkę we Wrocławiu [KONKURS]
Następny artykułLotnisko w Babimoście czeka zmiana. Ma dołączyć do największych portów w kraju