Użytkownicy znajdą w Piaggio Beverly 2021 więcej mocy i zwinności. Skuter stał się prawdziwym miejskim crossoverem, łączącym w sobie dynamiczny charakter i dobre osiągi.
Beverly zbudowano na ramie przypominającej motocyklową, zaś do napędu wykorzystano nowe silniki HPE zgodne z normą euro 5 – o pojemnościach 300 i 400 cm3. W standardzie znalazły się nowoczesne gadżety, takie jak system bezkluczykowego uruchamiania skutera, cyfrowy wyświetlacz, pełne oświetlenie led i zaawansowane funkcje łączności.
Model Beverly przez lata zyskał ogromną popularność, głównie ze względu na elegancką sylwetkę. We Włoszech stał się jednym z najczęściej sprzedawanych skuterów. Nowy model łączy w sobie wszechstronność, dynamikę i przyczepność dzięki dużym kołom, z komfortem luksusowego pojazdu w stylu GT.
Beverly jest przy tym proste w obsłudze w każdej sytuacji, od codziennych dojazdów do pracy przez zatłoczone miasto, gdzie jest zwinny i dynamiczny, aż po wycieczki za miasto, gdzie kierowca doceni moc, stabilność i komfort. W nowym Beverly całkowicie przeprojektowano przód, gdzie wyróżnia się centralnie zamontowany nowy reflektor LED. Boczne linie podkreślają bardziej surowy i muskularny fason z eleganckim tyłem.
Kierunkowskazy i światła pozycyjne również wykonano w technologii LED. Umieszczone zostały na bokach przedniej osłony tworząc w ten sposób znak rozpoznawczy, widoczny na pierwszy rzut oka, którego nie da się pomylić z niczym innym. Również tylna cześć skutera zakończona jest światłami LED oraz całkowicie nowym mocowaniem tablicy w motocyklowym stylu. Nowe są również felgi ze swoją sportową, siedmioramienną konstrukcją. Siedzenie zostało dopracowane zarówno pod kątem stylistyki, jak i wygody.
Do napędu nowego Piaggio Beverly wykorzystane zostały dwie jednostki HPE o pojemnościach 300 i 400 cm3. Oba silniki to czterosuwowe, czterozaworowe, jednocylindrowe jednostki chłodzone cieczą i zasilane elektronicznym wtryskiem. Mniejszy silnik ma moc większą o 23% w porównaniu do poprzednika. Osiąga 25,8 KM przy 8 000 obr./min., a maksymalny moment obrotowy wzrósł o 15% i osiąga 26 Nm przy 6 250 obr./min.
Silnik 400 cm3 zastąpi jednostki napędowe z gamy 350. Inżynierowie Piaggio poprawili parametry mechaniczne i termodynamiczne oraz zmniejszyli i tak już wyjątkowo niski poziom wibracji i hałasu. Rezultatem jest moc sięgająca 354 KM przy 7 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 37,7 Nm przy 5 500 obr./min. To wynik, który na drodze przekłada się na osiągi i elastyczność jazdy.
Dwa nowoczesne silniki są połączone z niezwykle efektywną i technicznie zaawansowaną ramą na bazie podwójnej kołyski ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości. Zawieszenie to konstrukcja Showa. Przód oparty jest na widelcu 35 mm, a tył stanowi podwójna para amortyzatorów ze sprężyną o regulowanym napięciu wstępnym w 5 pozycjach.
Dzięki konstrukcji, przypominającej motocyklową, a także dużym kołom (110/70/16” z przodu i 140/70/14” z tyłu) nowy beverly 300 zapewnia komfort jazdy i niezwykłą przyczepność na drodze. Jeszcze więcej emocji dostarczy Beverly 400 z oponami 120/70 z przodu oraz 150/70 z tyłu, szczególnie podczas jazdy z większymi prędkościami.
Piaggio Beverly może poszczycić się technologią bezkluczykową. W ten sposób uruchomimy skuter, otworzymy siedzenie i wlew paliwa, a także zablokujemy kierownicę. Do wyświetlania informacji z jazdy służy teraz wyświetlacz LCD o przekątnej 5,5”. Obok manetek znajdują się przeprojektowane pod względem ergonomii przyrządy sterujące. W wersji 400 HPE wyposażenie uzupełnia, jako standard, platforma Piaggio MIA, która umożliwia podłączenie smartfona do pokładowego systemu za pośrednictwem Bluetooth, co daje dostęp do dodatkowych funkcji i możliwości.
Beverly to dwa różne charaktery pod jednym szyldem. Z jednej strony to elegancka i wyrafinowana wersja podstawowa, a z drugiej bardziej szorstka i sportowa przejawiająca się w Beverly S. Piaggio Beverly jest dostępny w wielu eleganckich kolorach, takich jak bianco luna i dwa zupełnie nowe blu oxigen i grigio cloud. Te charakterystyczne malowania połączone są z wykończeniem detali w jasnych i ciepłych metalicznych odcieniach oraz brązowym siedzeniem i jasnoszarymi felgami.
Piaggio Beverly S wyróżnia się przede wszystkim sportowymi matowymi wykończeniami w kolorze grafitowej szarości. Dostępne są trzy schematy kolorystyczne; matowe argento cometa i nero tempesta oraz oryginalny i futurystyczny błyszczący arancio sunset. Wersja S ma nowe czarne siedzenie z dwóch materiałów i ciemnoszare felgi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS