Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Bomega sp. z o.o. KRS:0000841054, NIP: 9112034523; REGON: 386056613. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: adres poczty elektronicznej: [email protected]
PGNiG: wzrost nowych umów online o ponad 1000 proc.
03.04.2020r. 10:23
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG zanotowało rekordowy wynik nowych umów podpisanych online. Z informacji spółki PGNiG Obrót Detaliczny wynika, że tylko w marcu z możliwości tej skorzystało blisko 2,7 tys. klientów., co oznacza wzrost o ponad 1000 proc. w porównaniu do lutego.
Mając na uwadze bezpieczeństwo klientów, a także swoich pracowników od 14 marca br. spółka PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowała o czasowym ograniczeniu działalności Biur Obsługi Klienta. Jednocześnie, dzięki wdrożonym narzędziom elektronicznej komunikacji, m.in. eBOK, klienci mogą wygodnie i bez wychodzenia z domu przeprowadzić większość spraw internetowo. Jak informuje PGNiG OD, z eBOK korzysta już ok. 1,7 mln osób, a z aplikacji mobilnej ponad 900 tys. osób.
– Z powodu zagrożenia epidemią zareagowaliśmy błyskawicznie, zamykając nasze placówki już w pierwszej połowie marca. Czas pokazał, że choć była to trudna decyzja, zdołaliśmy sprawnie przenieść obsługę klientów do elektronicznych kanałów komunikacji, dbając o ich bezpieczeństwo i zdrowie – podkreśla Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG.
Najnowsze dane wskazują, że w marcu 2020 r. przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, PGNiG Obrót Detaliczny zawarł online blisko 2,7 tys. umów. Dla porównania w lutym 2020 r., w ciągu całego miesiąca, podpisano online około 250 nowych umów, co oznacza ponad 10-krotny wzrost.
– Konsekwentnie realizowana w spółce strategia inwestowania w kanały online daje wymierne efekty. Aż 10-krotny wzrost zainteresowania tą formą kontaktu to dla nas wyraźny sygnał, aby nadal rozwijać narzędzia takie jak eBOK, ekoFaktura czy aplikacja mobilna – nie tylko na czas kryzysu, ale również w codziennym procesie uproszczenia kontaktu z klientem – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
PGNiG Obrót Detaliczny zachęca jednocześnie do odwiedzenia specjalnej podstrony, gdzie można dowiedzieć się o wszystkich możliwych formach bezpiecznego kontaktu z firmą. W związku z często stosowaną obecnie pracą zdalną, zamieszczone zostały tam również edukacyjne bajki i kolorowanki, które w prosty sposób klienci mogą pobrać dla swoich dzieci na komputer.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Etykieta logowania społecznościowego
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.ZgodaPolityka prywatności
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS