A A+ A++

PGNiG: wzrost nowych umów online o ponad 1000 proc.

03.04.2020r. 10:23

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG zanotowało rekordowy wynik nowych umów podpisanych online. Z informacji spółki PGNiG Obrót Detaliczny wynika, że tylko w marcu z możliwości tej skorzystało blisko 2,7 tys. klientów., co oznacza wzrost o ponad 1000 proc. w porównaniu do lutego.
Mając na uwadze bezpieczeństwo klientów, a także swoich pracowników od 14 marca br. spółka PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowała o czasowym ograniczeniu działalności Biur Obsługi Klienta. Jednocześnie, dzięki wdrożonym narzędziom elektronicznej komunikacji, m.in. eBOK, klienci mogą wygodnie i bez wychodzenia z domu przeprowadzić większość spraw internetowo. Jak informuje PGNiG OD, z eBOK korzysta już ok. 1,7 mln osób, a z aplikacji mobilnej ponad 900 tys. osób.

– Z powodu zagrożenia epidemią zareagowaliśmy błyskawicznie, zamykając nasze placówki już w pierwszej połowie marca. Czas pokazał, że choć była to trudna decyzja, zdołaliśmy sprawnie przenieść obsługę klientów do elektronicznych kanałów komunikacji, dbając o ich bezpieczeństwo i zdrowie – podkreśla Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG.

Najnowsze dane wskazują, że w marcu 2020 r. przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, PGNiG Obrót Detaliczny zawarł online blisko 2,7 tys. umów. Dla porównania w lutym 2020 r., w ciągu całego miesiąca, podpisano online około 250 nowych umów, co oznacza ponad 10-krotny wzrost.

– Konsekwentnie realizowana w spółce strategia inwestowania w kanały online daje wymierne efekty. Aż 10-krotny wzrost zainteresowania tą formą kontaktu to dla nas wyraźny sygnał, aby nadal rozwijać narzędzia takie jak eBOK, ekoFaktura czy aplikacja mobilna – nie tylko na czas kryzysu, ale również w codziennym procesie uproszczenia kontaktu z klientem – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

PGNiG Obrót Detaliczny zachęca jednocześnie do odwiedzenia specjalnej podstrony, gdzie można dowiedzieć się o wszystkich możliwych formach bezpiecznego kontaktu z firmą. W związku z często stosowaną obecnie pracą zdalną, zamieszczone zostały tam również edukacyjne bajki i kolorowanki, które w prosty sposób klienci mogą pobrać dla swoich dzieci na komputer.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNapadli dwa razy w jedną noc
Następny artykułJechał bez prawa jazdy i niesprawnym samochodem – zrobił „beczkę” i…