A A+ A++

Klienci pozytywnie przyjęli zmiany funkcjonalności sklepu internetowego PGG S.A, choć nadal wielu osobom nie udało się do pożądanej strony internetowej. Mimo to spółka odnotowała podczas wczorajszej sesji rekordową ilość transakcji – węgiel kupiło 5,8 tys. klientów z czego większość stanowił węgiel luzem. Podczas wczorajszej sesji do sprzedaży dla klientów skierowano również rekordową ilość towaru – łącznie ponad 25 tys. ton. Sesja sprzedażowa rozpoczęła się o godz. 16 i trwała ponad sześć godzin, do wyczerpania dziennego zapasu.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, we wtorek Polska Grupa Górnicza S.A., zaproponowana inne zasady sprzedaży węgla dla odbiorców indywidulanym za pośrednictwem sklepu internetowego. Sesje sprzedażowe są dostępne dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki od godz. 16.00, tak aby wszyscy chętni mogli w czasie wolnym dokonać zakupu.

– Ilość węgla sprzedawanego przez sklep internetowy nie ulega zmianie. Zmieniliśmy jedynie ilość sesji na dwie w tygodniu, ze znacznie większą ilością węgla przeznaczonego dla klientów – informuje PGG S.A.

Zobacz także

Od początku roku e-sklep PGG S.A. obsłużył ponad 86 tys. klientów, do których trafiło łącznie ponad 300 tys. ton węgla.

PGG: Cały czas pracujemy nad poprawą funkcjonalności sklepu

Obecnie cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji: za pośrednictwem sklepu internetowego PGG, bezpośrednio w kopalniach oraz za pośrednictwem autoryzowanych składów węgla zlokalizowanych w różnych częściach Polski.

– Cały czas pracujemy nad poprawą funkcjonalności sklepu, wdrażamy nowe rozwiązania. Zainteresowanie klientów jest ogromne, tylko wczoraj w szczycie zakupu próbowało dokonać ponad 103 tys. użytkowników. W sklepie zarejestrowanych jest obecnie 318 tys. kont – informuje PGG S.A.

PGG: Docelowo 100 proc. dziennej produkcji sprzedawana w internecie

PGG S.A. zapewnia, że będzie prowadzić ciągłą sprzedaż węgla przez internet, oraz pracuje nad stałym rozwojem kanału internetowej sprzedaży w celu zwiększenia jego efektywności do 100 proc. dziennej produkcji.

Klienci doceniają zmiany w sklepie PGG

Pierwsze zmiany dostrzegli internauci, którzy licznie dali temu znać w komentarzach. Poniżej kilka skanów, więcej w dołączonej galerii:

Wiąż wielu osobom nie udało się kupić węgla, jednak obrany kierunek zmian w sklepie PGG jest dobry. Nieoficjalnie słyszymy, że w czerwcu sytuacja się poprawi.

Materiał oryginalny: https://www.slaskibiznes.pl/wiadomosci,pgg-zmiany-daly-efekt-rekordowa-ilosc-transakcji-w-sklepie-internetowym,wia5-1-6707.html

Obserwuj nasz serwis na:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPierwsze w Polsce Kompleksowe Centrum Diagnostyki i Leczenia Stwardnienia Rozsianego
Następny artykułPsychologiczne badanie naukowe – prośba o wypełnienie ankiety