Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
W obu przypadkach agencja Booost wygranymi przetargami obroniła wcześniejsze budżety w PGE. Kampanie rozpoczęły się w październiku i potrwają kilka miesięcy. Koncentrują się na celach efektywnościowych: performance, pozyskiwanie leadów i sprzedaż online.
Spółka Booost należy do Grupy S/F. Powstała w 2018 r. jako wewnętrzny dom mediowy, uzupełniając zakres usług komunikacyjnych i digitalowych realizowanych przez spółki z Grupy: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i Emlab. Specjalizuje się w performance marketingu oraz e-commerce. Kładzie nacisk na efektywność marketingową i sprzedażową działań online’owych w uzupełnieniu do tradycyjnej komunikacji marek.
Booost specjalizuje się w aktywacji konsumentów i zwiększaniu sprzedaży dzięki wykorzystaniu danych ze wszystkich istotnych w procesie sprzedaży źródeł. Swoje produkty i usługi kierować będzie do dotychczasowych blisko 5-0ciu klientów grupy oraz nowych odbiorców.
Skupiamy się na maksymalizacji wyników sprzedażowych naszych klientów w każdym kanale. Osiągamy to dzięki wykorzystaniu danych w czasie rzeczywistym integrowanych na platformach DMP. Big data jest kluczowa w procesie, bo dzięki danym wiemy dokładnie kim jest nasz klient, wiemy co mu powiedzieć i w jakim momencie, a w konsekwencji dotrzeć do niego z przekazem dostosowanym do jego potrzeb, zaangażować go i aktywować zakupowo. O procesie sprzedażowym myślimy więc kompleksowo, włączając to proces posprzedażowy i know-how w budowie marek pozostałych spółek w Grupie.
Powiedział Sławomir Kornicki, Partner Zarządzający i Chief Data Officer Booost.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS