W sierpniu br.,
odtworzyliśmy, zamknięty 10 lat temu, Rejon Energetyczny w Janowie Lubelskim.
Teraz, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, otwieramy Biuro
Obsługi Klienta. Nowo otwarty BOK usprawni działania z zakresu obsługi klientów
dla ponad 300 tysięcy mieszkańców Janowa i okolicznych powiatów. Fundamentem transformacji energetycznej
naszego kraju jest nie tylko realizacja wielkoskalowych inwestycji,
gwarantujących bezpieczeństwo energetyczne, ale także podejmowanie działań
ułatwiających klientom dostęp do usług energetycznych. Jako lider transformacji
energetycznej, pełnimy wobec nich opiekuńczą rolę, do czego zobowiązaliśmy się
w naszej strategii biznesowej – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Rozwijając
zdalne kanały komunikacji i obsługi klienta PGE nie zapomina o tych klientach,
dla których możliwość kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem firmy jest
niezwykle istotna. W
Biurze Obsługi Klienta można przeprowadzić wszystkie procesy związanie z
zakupem energii elektrycznej i pozostałymi kwestiami związanymi z umowami dla klientów
indywidualnych i biznesowych. Dodatkowo, można tam uzyskać informacje na temat
oferty PGE Obrót, w tym z zakresu ekologicznych produktów, takich jak
instalacje fotowoltaiczne czy pompy ciepła.
Stacjonarne
placówki obsługi są też jednym z kanałów za pomocą którego, uprawnieni klienci
(mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, gospodarstwa domowe uprawnione do
skorzystania ze zwiększonych limitów zużycia … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS