A A+ A++

W sierpniu br.,
odtworzyliśmy, zamknięty 10 lat temu, Rejon Energetyczny w Janowie Lubelskim.
Teraz, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, otwieramy Biuro
Obsługi Klienta. Nowo otwarty BOK usprawni działania z zakresu obsługi klientów
dla ponad 300 tysięcy mieszkańców Janowa i okolicznych powiatów.  Fundamentem transformacji energetycznej
naszego kraju jest nie tylko realizacja wielkoskalowych inwestycji,
gwarantujących bezpieczeństwo energetyczne, ale także podejmowanie działań
ułatwiających klientom dostęp do usług energetycznych. Jako lider transformacji
energetycznej, pełnimy wobec nich opiekuńczą rolę, do czego zobowiązaliśmy się
w naszej strategii biznesowej
– mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Rozwijając
zdalne kanały komunikacji i obsługi klienta PGE nie zapomina o tych klientach,
dla których możliwość kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem firmy jest
niezwykle istotna.
W
Biurze Obsługi Klienta można przeprowadzić wszystkie procesy związanie z
zakupem energii elektrycznej i pozostałymi kwestiami związanymi z umowami dla klientów
indywidualnych i biznesowych. Dodatkowo, można tam uzyskać informacje na temat
oferty PGE Obrót, w tym z zakresu ekologicznych produktów, takich jak
instalacje fotowoltaiczne czy pompy ciepła.

Stacjonarne
placówki obsługi są też jednym z kanałów za pomocą którego, uprawnieni klienci
(mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, gospodarstwa domowe uprawnione do
skorzystania ze zwiększonych limitów zużycia … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKarolina Naja znowu najlepsza
Następny artykułSylwester 2022 w Zamościu. Zobacz co organizuje miasto