Francuski producent przystąpi do 8 Hours of Bahrain z maksymalną dozwoloną w przepisach mocą jednostki napędowej, a z tytułu balansu osiągów zostanie im dodany zaledwie jeden kilogram. Paul di Resta złapał wiatr w żagle w pierwszym treningu i zapewnił ekipie miejsce na czele tabeli.
Prowadząca w klasyfikacji kierowców załoga numer 6 Porsche Penske Motorsport zajęła piąte miejsce, uzyskując wolniejszy czas od siostrzanego samochodu, #51 Ferrari i #93 Peugeot. Tuż za nimi znalazło się zamykające stawkę Lamborghini. Ich najbliżsi rywale, #50 Ferrari uplasowali się na 13. pozycji, natomiast Toyota z numerem 7. zamknęła pierwszą dziesiątkę.
Czas 1:52,262 Roberta Kubicy dał #83 AF Corse 17. lokatę, a wolniejszy od prywatnego Ferrari był jedynie Cadillac. Włoska stajnia ogłosiła wczoraj, że to ostatni sezon tria Kubica, Szwarcman, Ye. Od przyszłego sezonu WEC do zespołu dołączy Phil Hanson zastępując jednego z aktualnych zawodników.
Podczas popołudniowej sesji najszybszy z zespołu był Ye, który zapewnił ekipie nieznaczny awans na 14. pozycję. Tempo trzeciego Ferrari na pojedynczym okrążeniu wyraźnie odstawało od dwóch fabrycznych hipersamochodów, które zajęły 3. i 5. miejsce.
Pierwszą pozycję zajęło #15 BMW, a w czołówce raz jeszcze zabrakło liderów. #6 Porsche Penske Motorsport zakończyło FP2 na 12. lokacie. #7 Toyota Gazoo Racing zajmując 4. miejsce, rozdzieliła dwa Ferrari.
W klasie LMGT3 dwukrotnie najszybszy był Akkodis ASP Team. W pierwszym treningu tabelę otworzyła załoga numer 78 Lexusa, a w drugim numer 87. W FP2 Esteban Masson miał prawie siedem dziesiątych sekundy przewagi nad drugim #82 TF Sport.
wyniki pierwszego treningu:
wyniki drugiego treningu:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS