A A+ A++

Pepsi stworzyła kampanię marketingową, do której zaangażowano najpopularniejszych polskich streamerów. Od początku kwietnia tego roku na platformie streamingowej pojawił się nowy streamer – @max_zero98. Został on przedstawiony odbiorcom jako zagadkowy Vtuber 2D, czyli twórca treści online, korzystający z wygenerowanego komputerowo awatara.

“Kiedy gracz wychodzi z gry, w dole ekranu pojawia się informacja “Max opuścił grę”. Jest to jasny sygnał o zakończeniu rozgrywki. Zdecydowaliśmy się na wpisanie odejścia Maxa w mechanikę gier, ponieważ był to konkretny przekaz dla odbiorcy. W przypadku naszej aktywacji ma to również wymiar konsumencki, ponieważ Pepsi Max opuściło półki sklepowe” – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Marka napojów przechodzi rebranding

Pierwsze informacje o nadchodzących zmianach pojawiły się wiosną 2023 r. Marka po prawie piętnastu latach zmieniła znak i system identyfikacji wizualnej.

Rebranding dokonał się w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek. Ponadto spółka podkreśla, że Pepsi Zero Cukru zastąpi Pepsi Max, zachowując swoją recepturę. Tak skonstruowany “projekt ma wyrażać tradycyjne wartości Pepsi nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń” – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBadania DNA potwierdziły tożsamość mężczyzny podpalonego na przystanku
Następny artykułNaomi Osaka mówi o wpływie zmarłego Kobe Bryanta