Modna pepitka na jesień-zimę 2019/2020
Sezon jesień-zima 2019/2020 jest bez wątpienia bardzo wzorzystym okresem. Projektanci przygotowali mnóstwo różnorodnych printów, więc każda kobieta będzie mogła wybrać coś pasującego do jej stylu. Wśród zaskoczeń takich jak kwiaty i motyle, które kojarzą się raczej z ciepłymi porami roku, do wyboru mamy też wiele nadruków adekwatnych do nadchodzącego sezonu. Obok najpopularniejszej kraty, dość mocno swoją obecność zaznaczyła także pepitka. Choć ta nazwa jest najpopularniejsza w naszym kraju, to charakterystyczny print znajdziemy także pod innymi określeniami. Dla przykładu Anglicy kojarzą ten wzór z psim zębem, a Francuzi widzą w nim odbicie kurzej stopki. Przyjęło się, że pepitka występuje głównie w biało-czarnym wydaniu, ale nie musi pojawiać się tylko w takim duecie. Na przestrzeni lat projektanci zdążyli już udowodnić, że kurza stopka sprawdzi się także w bardziej odważnych wersjach kolorystycznych.
Kto lansuje pepitkę na jesień-zimę 2019/2020?
Wzór, który przed rokiem lansowały domy mody Dolce&Gabbana, Miu Miu i Balenciaga, teraz również został zaprezentowany przez bardzo popularnych designerów. Wśród projektantów lansujących pepitkę na jesień-zimę 2019/2020 są ci tworzący dla: Chanel, Gucci, Area, Richard Quinn i Prabal Gurung.Pomimo, że większość postawiła na klasykę w biało-czarnym wydaniu, to jednak pojawiło się też kilka niespodzianek. Od stonowanej pepitki w kolorach ziemi, którą lansuje Chanel, po biało-czerwony print proponowany przez Area. Oba domy mody nie zrezygnowały także z psiego ząbka w duecie biel i czerń. Dzięki temu nawet w obrębie tego jednego wzoru, można znaleźć nie tylko różnorodne modele ubrań i dodatków, ale też wiele wariantów kolorystycznych. Za ich sprawą sezon jesień-zima 2019/2020 na pewno nie będzie nudny.
Gdzie kupić modne ubrania w pepitkę?
Modną pepitkę znajdziemy nie tylko w kolekcjach znanych domów mody, ale również w popularnych sieciówkach. Pomimo, że wielu projektantów postawiło na ten print, to jednak obstawiamy, że główną inspirację będzie stanowić kolekcja Chanel – ostatnia zaprojektowana dla tego francuskiego domu przez Karla Lagerfelda. Alpejska sceneria spektaklu mistrza stała się tłemdla kolekcji oddającej w każdym detalu DNA marki. Płaszcze, marynarki, spodnie, spódnice, a nawet torebki w pepitkę, to jeden z mocniej widocznych trendów, które pojawiły się na wybiegu. Wiele z nich dość szybko znalazło swoje odbicie w sieciówkowych propozycjach. Prym widzie tu Zara, która nie poprzestała jedynie na inspiracjach wybiegowymi stylizacjami, ale zaproponowała jeszcze więcej różnorodnych modeli. Ubrania i dodatki w pepitkę można znaleźć także w innych sklepach. Ciekawe modele czekają między innymi w: H&M, Uterque, Bershka i Reserved.
/ /
/ /
/ /
/ /
/ /
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS