A A+ A++

Pepco obsługuje ponad 50 milionów klientów miesięcznie w ponad 3200 sklepach w 16 krajach. Oferta publiczna akcji w Polsce jest jednym z elementów otwarcia Pepco na nowych inwestorów. Drugim jest oferta skierowana do wybranych inwestorów instytucjonalnych z oraz spoza Stanów Zjednoczonych Ameryki (na podstawie wyjątków od obowiązku rejestracyjnego).

– Ogłoszenie zamiaru przeprowadzenia oferty publicznej oraz dopuszczenia i wprowadzenia akcji Pepco do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie wyznacza istotny etap dla Grupy. Nasza pozycja zapewnia nam silne podstawy dla długoterminowego rozwoju, biorąc pod uwagę naszą wiodącą na rynku ofertę dla klientów w najbardziej atrakcyjnym sektorze handlu detalicznego, skalę możliwości rynkowych jakie otwierają się przed nami wraz z ekspansją w całej Europie, a także dokonane przez nas w ostatnich latach inwestycje mające na celu poprawę naszej infrastruktury – zaznacza Andy Bond, Dyrektor Generalny (CEO) Pepco.

Sklepy Grupy Pepco oferują ubrania, artykuły detaliczne, produkty pierwszej potrzeby, zabawki i produkty sezonowe. W okresie trzech lat, do 30 września 2020 r., PEPCO otwierało ponad 300 sklepów netto rocznie.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWeekendowa kronika policyjna. Kierowca był pod wpływem alkoholu, ale to pasażer trafił do aresztu
Następny artykułLechia Gdańsk maksymalnie zachowawcza. Trener Piotr Stokowiec: Nie zgadzam się, staramy się grać ofensywnie