A A+ A++

W oławskim starostwie działa Pełnomocnik Starosty Oławskiego ds. Pacjenta Barbara Wojtasik, którego zadaniem jest zapewnienie respektowania praw pacjentom, korzystającym ze świadczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oławie.

Pełnomocnik reprezentuje Powiat Oławski wobec ZOZ w Oławie, dla którego samorząd jest organem prowadzącym. Udziela pomocy pacjentom, według których w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych zostały naruszone ich prawa.

W przypadku, gdy dojdzie do naruszenia prawa, pacjent może złożyć skargę lub wniosek w sprawie dotyczącej funkcjonowania ZOZ w Oławie. Procedura nie jest skomplikowana, wystarczy wypełnić ankietę, która jest dostępna na terenie oławskiego szpitala i w Starostwie Powiatowym w Oławie. Formularz należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, na parterze starostwa lub bezpośrednio u pełnomocnika. Warto też nadmienić, że na terenie ZOZ w Oławie udostępnione zostały anonimowe ankiety satysfakcji pacjenta.

Godziny przyjęć

Powiatowy Rzecznik Konsumentów i Pełnomocnik ds. Pacjenta Barbara Wojtasik przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:

– w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;
– we wtorki: od godz. 9.00 do 15.30;
– w czwartki: od godz. 9.00 do 15.30;
– w środy: od godz. 9.00 do 17.00;
– w piątki: od godz. 9.00 do 14.00.

e-mail: [email protected]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejny słoneczny dzień na Podhalu (zdjęcia)
Następny artykułNowe władze w ZUS. Premier czeka na rekomendację minister rodziny