A A+ A++

Lucy Southerton to 28-latka pochodząca z angielskiego Birmingham i twórczyni internetowa znana pod pseudonimem “Cruising As Crew”. Na kanale na YouTubie zdążyła zgromadzić już blisko 66 tys. widzów, z którymi dzieli się prawie dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy na statku wycieczkowym. W jednym z nagrań postanowiła opowiedzieć o uciążliwych pasażerach, z jakimi muszą mierzyć się pracownicy. 

Zobacz wideo
Triki, które pomogą wam zaoszczędzić pieniądze przy planowaniu wakacji. W te dni kupuj bilety [MAMY CZAS]

Załoga statku nienawidzi tych pasażerów

Lucy zwróciła uwagę, że pracę na statkach wycieczkowych podejmują ludzie z całego świata, których pierwszym językiem często nie jest angielski. Okazuje się, że nie podoba się to niektórym pasażerom. Kiedy czegoś nie zrozumieją, nie proszą o powtórzenie, tylko zaczynają rzucać niemiłymi komentarzami i krytykować umiejętności pracowników. 

To sprawia, że osoby te przestają wierzyć w siebie i boją się mówić w tym języku […] Myślę, że takie komentarze zwykle padają ze strony pasażerów mówiących tylko po angielsku

– powiedziała. 

Innymi typami podróżnych, którym zwyczajnie brak manier, są osoby ignorujące pracowników. Podczas robienia zakupów lub wizyty w pokładowych restauracjach często nie odpowiadają na przywitanie. Zapominają także o podstawowych zwrotach, takich jak “proszę” i “dziękuję”. 

Irytujące typy pasażerów na statkach wycieczkowych

Na statkach wycieczkowych nie brakuje także stereotypów. Southerton opowiedziała o sytuacji, kiedy to jedna z pasażerek zapytała jej kolumbijskiej przyjaciółki, czy kiedykolwiek próbowała kokainy. Kobieta nigdy nie tknęła narkotyków, a pytanie było podyktowane jedynie miejscem jej pochodzenia. Autorka nagrania zaznaczyła, że to działa w obie strony, bo np. Amerykanie wściekają się, gdy ktoś uważa ich za “głupich”. – To trochę nieczułe – dodała. 

Na liście znaleźli się także pasażerowie, którzy próbują wejść do restauracji, barów i sklepów tuż przed zamknięciem, zostawiają ogromny bałagan w kabinach i przechwalają się swoim majątkiem. Niektórzy próbują flirtować z członkami załogi, jednak Lucy zaznacza, że uprzejmość należy do obowiązków załogi i często jest błędnie interpretowana. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOgłoszenia o przetargach dotyczących sprzedaży nieruchomości
Następny artykułUM Płock: Pierwszy etap rekrutacji do przedszkoli zakończony – czekamy na listę przyjętych