Więcej – czytaj poniżej.
***
Wszystkie nasze informacje i artykuły: https://katowicedzis.pl/
Regularnie tu zaglądaj – nie wszystko publikujemy na Facebooku.
Dla facebookowiczów utworzyliśmy grupę: https://www.facebook.com/groups/GrupaKatowiceDzis
Jej członkom wyświetla się więcej naszych facebookowych postów.
Pamiętaj! Komplet naszych artykułów i informacji tylko na WWW.
***
Nasza nowa usługa. Ogłoszenia. Całkowicie bezpłatne – dla każdego.
***
ZTM wprowadził nową aplikację na telefony komórkowe. Jednym z jej głównych zadań ma być minimalizowanie kontaktu pasażera z newralgicznymi elementami systemu ŚKUP – i w ten sposób przeciwdziałanie potencjalnemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Aplikacja pozwala pasażerom na samodzielne kodowanie biletów kupionych przez Portal Klienta. Umożliwia ona również zakodowanie pieniędzy, którymi zasililiśmy konto w systemie ŚKUP.
Ponadto aplikacja pozwala na zgłaszanie zaobserwowanych przez nas awarii komunikacji miejskiej. Umożliwia sprawdzenie bieżących rozkładów jazdy.
Do tej pory, kupując bilet okresowy (np. 30-dniowy) przez Portal Klienta ŚKUP lub doładowując w ten sposób swoją kartę, trzeba było ją później przyłożyć np. do kasownika, automatu lub parkomatu. Aplikacja powoduje, że nie musimy obecnie udać się do kolektury czy kiosku.
Aplikacja umożliwia nam m.in. przesłanie informacji o zbyt dużej liczbie pasażerów pojazdu komunikacji miejskiej. To pozwoli na modyfikowanie rozkładów jazdy w czasie epidemii. I wprowadzanie zmian, które niwelowałyby ewentualny tłok.
Wśród różnych udogodnień wprowadzono możliwość ładowania karty ŚKUP poprzez czytnik NFC telefonu. Aby załadować kartę, wystarczy przyłożyć ją do telefonu i czekać na wyświetlenie odpowiedniego komunikatu.
Aplikacja poprawnie działa na razie tylko na telefonach z systemem Android. Aktualna wersja systemu IOS nie umożliwia na razie transmisji NFC. Z pozostałych funkcji aplikacji na telefonach z systemem IOS również można korzystać.
ZTM informuje: Jak odzyskać hasło do karty ŚKUP?
Aby zalogować się do aplikacji Mobilny ŚKUP, należy podać numer swojej karty oraz hasło. Co w sytuacji, gdy nie pamiętamy hasła?
Login stanowi 16 cyfr numeru karty ŚKUP. Hasło dla karty ŚKUP tworzone jest automatycznie z numeru PESEL.
Podczas pierwszego logowania do Portalu Klienta ŚKUP, pasażer miał możliwość zmiany loginu i hasła. Jeśli to zrobił i nie podał swojego adres e-mail, nie ma możliwości samodzielnego zresetowania hasła. Można to zrobić wyłącznie osobiście w Punkcie Obsługi Klienta.
Jeśli na swoim koncie na Portalu Klienta podał wcześniej swój adres e-mail, może samodzielnie zresetować hasło. Należy postępować według instrukcji systemu.
Za: GZM / ZTM.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS