A A+ A++

Kampania public relations “Wyzwanie: parkowanie!” dostała pierwsze miejsce podczas kongresu Perły Samorządu, który organizują “Dziennik Gazeta Prawna” i miasto Gdynia. Katowice dostały pierwszą nagrodę w kategorii “Obszar komunikacji społecznej”. Organizator podkreśla, że nagrodzono “przede wszystkim pomysł, dzięki któremu udało się dotrzeć do odbiorców, a także wybrane sposoby komunikacji i osiągnięte efekty”.

Tymczasem mieszkańcy Katowic wciąż dzielą się zdjęciami źle zaparkowanych samochodów, głównie w centrum miasta, na deptakach jak Mariacka czy Dworcowa, a nawet w parkach. Taka sytuacja miała miejsce ostatnio w parku Zadole. Odkąd powstała tam tężnia, do parku szczególnie weekendami zjeżdża się mnóstwo osób. Jako że w okolicy nie ma zbyt wielu miejsc parkingowych, kierowcy parkują zastawiając chodniki i pobocza dróg.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSprawca strzelaniny w Teksasie kupił broń z okazji 18. urodzin
Następny artykułTajemniczy tunel w centrum Sosnowca to szczelina przeciwlotnicza. Miasto udostępni ją mieszkańcom